رییس اداره امور بیماریهای واگیردار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به زودی دومین محموله واکسن کرونا که وارد کشور شده برای تزریق به دیگر اعضای کادر درمانی این دانشگاه وارد خراسان رضوی می‌شود.

تزریق مرحله دوم واکسن کرونا در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، دکتر زهرا نهبندانی  افزود: در محموله دوم واکسن کرونا سهم دانشگاه علوم پزشکی تا حدود سه برابر اولین محموله بود و این واکسن‌ها به کارکنان اورژانس ۱۱۵ و سایر کادر درمانی تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: در مرحله اول کمتر از هزار دوز واکسن به استان خراسان رضوی تعلق گرفت که ۴۷۰ دوز آن سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بقیه سهم سایر دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی مستقر در استان شد.
رییس اداره امور بیماریهای واگیردار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در قالب محموله اول تمام پرسنل بخش‌های مراقبت‌های ویژه مرتبط با بیماران کرونایی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و پرسنل شاغل در بخش آی.سی.یو که تا به حال به کرونا مبتلا نشده‌اند واکسن کرونا دریافت کردند.
نهبندانی افزود: اکنون محموله دوم واکسن کرونا وارد کشور شده است و به محض ارسال واکسن به خراسان رضوی، فرآیند تزریق آن به گروههای هدف انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: به دلیل شرایط خاص نگهداری واکسن کرونا که باید در محیط زیر ۲۰ درجه بماند افراد داوطلب واکسن باید به صورت حضوری به برخی از مراکز محدود که شرایط نگهداری واکسن را دارند مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.