هواداران استقلال به شدت نگران سرنوشت این تیم در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان هستند از شواهد امر پیداست همچنان برخی بازیکنان به واسطه عدم دریافتی مورد نظر خود و بلاتکلیفی مالی با مدیریت باشگاه به بهانه‌های مختلف از حضور در تمرینات خودداری می‌کنند

دیاباته ساز جدایی کوک می‌کند؟

بعد از مصدومیت ناگهانی رشید مظاهری که به شدت بر مسائل مالی با باشگاه دچار اختلاف نظر است، خبر غیبت چند روزه مهدی قایدی شوک بزرگی به اردوگاه آبی پوشان بود، هرچند محمود فکری تلاش کرد با پیش کشیدن موضوع سرماخوردگی قائدی غیبت بحث برانگیز او را ماست مالی کند اما پس از زمزمه‌های پنهانی در بین بازیکنان این حقیقت آشکار شد که او نیز به دلیل مشکلات مالی و عدم بلاتکلیفی قراردادش در تمرینات حضور پیدا نمی‌کند.

دیاباته کجاست؟

اما یک پرسش مهم برای هواداران این بود که چرا شیخ دیاباته با وجود پایان دوره مصدومیتش همچنان پشت خط قرار دارد و برای استقلال بازی نمی کند، به ویژه که وی به گفته سخنگوی باشگاه مطالباتش را نیز دریافت کرده و مشکلی از نظر اختلاف نظر با کادر مدیریتی ندارد؟

در این رابطه حرف و حدیث‌های فراوانی وجود دارد اما جدی ترین نکته ای که در این زمینه شنیده می‌شود حکایت از این دارد که مهاجم اهل مالی استقلال خودش تمایلی به بازی برای استقلال ندارد، وی در گفت و گوهای خصوصی‌اش با برخی اعضای کادر فنی اعلام کرده دوست دارد بعد از بازی با فولاد به تیم ملحق شود تا بتواند با آرامش و تمرکز بیشتری برای استقلال بازی کند.از طرف دیگر وی تمایل دارد موضوع تمدید قراردادش نیز روشن شود و اگر استقلالی ها بنا به تمدید قرارداد وی دارند در تعطیلات نیم فصل تکلیف وی را روشن کنند در غیر این صورت او طبق قانون می‌تواند در شش ماه پایانی قراردادش از طریق مدیر برنامه رسمی خود به دنبال مذاکره با تیم‌های خواهان به خدمت گرفتن وی باشد.

شیخ سالم است

با این حال برخی کانال‌های هواداری تلاش کردند موضوع غیبت وی را به مصدومیت او پیوند دهند اما  کادرپزشکی تیم پیش از بازی با سپاهان با انجام عکسبرداری و گرفتن ام آر آی به این نتیجه رسیدند که وی قادر به بازی است و مشکلی از نظر مصدومیت ندارد.

حالا باید دید محمود فکری با این شرایط آشفته چگونه می‌خواهد فضای نابه‌سامان تیمش را به درستی کنترل کند؟ قطعا او امروز بیشتر از هر زمانی خطر برکناری را احساس می‌کند و عدم تصمیم‌گیری منطقی وی می‌تواند کار را برای او به شدت دشوار کند تا آلترناتیو وی به راحتی جای او را روی نیمکت استقلال بگیرد.

استقلال در منگنه مالی ستاره ها

به جز وریا غفوری، ۴ بازیکن دیگر استقلال هم برای دریافت مطالباتشان به باشگاه فرصت دادهاند.رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و احتمالا سیدحسین حسینی ۴ بازیکنی هستند که به باشگاه استقلال نوتیس (اخطار) داده‌اند اگر ظرف ۱۰ روز پول خود را دریافت نکنند، قراردادشان را فسخ خواهند کرد.

در این بین مشکلات مالی باشگاه باعث شده آبی‌ها نتوانند پول بازیکنان خود را پرداخت کنند و مشخص نیست سرنوشت این بازیکنان چه می‌شود. معلوم نیست هیئت مدیره استقلال چه برنامه‌ای برای حفظ این بازیکنان دارد.

گفته می‌شود هنوز مهلت ده روزه هیچ یک از این چهار بازیکن که به باشگاه استقلال اخطار فسخ قرارداد داده‌اند، به پایان نرسیده اما دو نفر از این چهار نفر مصمم هستند بلافاصله بعد از پایان مهلت ده روزه، طبق بند حمایتی فیفا که در قرارداد تمام بازیکنان وجود دارد، قرارداد خود را یک طرفه فسخ کنند. سه بازیکن از این جمع مشکل شان با استقلال به همان پول‌هایی بر می گردد که احمد سعادتمند از نامداری برای آن ها گرفت.

پول‌هایی که بازیکنان استقلال می‌گویند خارج از قرارداد بوده اما هیئت مدیره و باشگاه مدعی هستند بخشی از قراردادشان بوده است.

اما یک بازیکن از این جمع، به خاطر دریافت نکردن مطالبات خود خیلی بی سر و صدا اخطار فسخ قرارداد داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.