رندرهای گوشی هوشمند رول شونده شگفت‌انگیز سامسونگ به بیرون درز کرد.

گوشی تاشوی سامسونگ چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟ +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اولین اسمارت فون رول شونده اسکرول جهان رسماً در کنفرانس فناوری آینده OPPO در سال ۲۰۲۰ رونمایی شد و بلافاصله به یک موضوع داغ در این صنعت تبدیل شد، با این حال این دستگاه به تولید انبوه نرسید. اما این گوشی هوشمند مفهومی آینده گوشی‌های هوشمند را به نمایش گذاشت. پس از آن ، ال جی گوشی هوشمند خود را با صفحه پیمایشی معرفی کرد. در این زمان ، همه تعجب می کردند که چرا سامسونگ به عنوان بزرگترین تولید کننده صفحه نمایش در دنیا در این زمینه تلاشی نکرده است. از این گذشته ، اولین نمونه صفحه نمایش تاشو جهان از سامسونگ تهیه شده است و اکنون سامسونگ سری Note را برای صفحه‌های تاشو خود آماده می‌کند.

عدم قرار گرفتن سامسونگ در جمع گوشی‌های صفحه نمایش رول شونده به این معنی نیست که سامسونگ گوشی های هوشمند مشابهی نخواهد ساخت.  Letsgodigital از حق ثبت اختراع صفحه رول شونده خود سامسونگ برای ترسیم رندرهای گوشی هوشمند با صفحه نمایش پیمایشی سامسونگ استفاده کرد. از تفاسیر ارائه شده ، می‌توان دریافت که گوشی هوشمند سامسونگ از همان طراحی مکانیکی مانند OPPO و LG استفاده می‌کند. همه آنها از ویژگی‌های صفحه نمایش‌های انعطاف پذیر استفاده می‌کنند تا صفحه را با استفاده از اصل پیمایش در یک انتهای صفحه بچرخانند و در صورت لزوم برای گسترش اندازه صفحه، آن را به بیرون بکشند.

تفاوت گوشی هوشمند Samsung Scroll Screen

با این حال، گوشی هوشمند صفحه نمایش رول شونده جدید سامسونگ دارای یک دوربین جلو است، به وضوح می بینیم که نحوه استفاده از آن هنگام حرکت صفحه روشن نیست و بسیار محتمل است که دوربین جلو فقط در هنگام رول کردن قابل استفاده باشد. وقتی صفحه کاملاً بیرون رانده می‌شود، دوربین جلو توسط صفحه متحرک مسدود می‌شود. این ارائه بر اساس حق ثبت اختراع است و بنابراین این ممکن است به عنوان یک رندر باقی بماند و هرگز به محصول نهایی تبدیل نشود.

به طور نسبی، با توجه به مزایای سامسونگ در فناوری صفحه نمایش ، اگر بخواهد گوشی‌های صفحه نمایش رول شونده را تولید کند، یک مزیت دارد. البته اکنون سخت ترین کار حل مشکل دوربین جلو است و اگر این مشکل حل نشود، گوشی هوشمند با این صفحه نمایش تولید انبوه نخواهد شد. به هر حال، در حال حاضر نقش دوربین جلو بی بدیل است، بنابراین هیچ کس جرأت تولید یک گوشی هوشمند بدون دوربین جلو را ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.