وزیر کشور گفت: امسال نمایشگاه‌های عیدانه نخواهیم داشت و فروش‌های فوق‌العاده با شدت بیشتری کنترل خواهد شد.

امسال نمایشگاه‌های عیدانه نخواهیم داشت/ تردد بین شهری در استان خوزستان ممنوع است

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا بعد از نشست امروز این قرارگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه چند دستور داشتیم که یکی از آن‌ها مربوط به چگونگی ارزیابی طرح شهید سلیمانی بود که بسیج و وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بقیه دستگاه ها ارائه دادند؛ مقرر شد برای دو و یا سه هفته آینده یک رزمایش کلی با اولویت مناطق قرمز و نارنجی خصوصا خوزستان داشته باشیم که بررسی این طرح به کمیته امنیتی انتظامی اجتماعی واگذار شد.

رحمانی فضلی افزود: مقرر شد برای ایام عید طرح ویژه‌ای ارائه شود که ترددهای بین شهری و خودروهایی که افرادی با کرونای مثبت داخل آن حضور دارند با قوت بیشتری کنترل شود و بر تجمعات خصوصا اتوبوس‌ها و کامیون‌ها نظارت بیشتری انجام شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا درباره خریدهای عید و محل‌های خرید بیان کرد: امسال نمایشگاه‌های عیدانه نخواهیم داشت و فروش‌های فوق‌العاده با شدت بیشتری کنترل خواهد شد؛ از مردم خواهش می‌کنیم اگر خرید ضروری ندارند به محل‌های خرید مراجعه نکنند.

او درباره حضور دست فروش‌ها گفت: برای ساماندهی دست فروش‌ها هم طرح‌هایی داریم که باید به صنوف مرتبط ابلاغ شود.

رحمانی فضلی تصریح کرد: امیدواریم بحث ورود واکسن‌های خریداری شده زودتر انجام شود و با اولویت بندی‌های وزارت بهداشت توزیع شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در پایان با اشاره به بسته شدن مرز استان خوزستان خاطر نشان کرد: درباره وضعیت خوزستان تصمیم گرفتیم مرزهای کشور در این استان بسته شود؛ همچنین تردد بین شهری ممنوع شود و علما و رسانه با ایجاد یک جریان آگاهی بخشی فضای اجتماعی را برای رعایت بیشتر مردم آماده کنند و امیدواریم مشکل این استان هم به زودی حل شود تا نوروز خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.