۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 740857

مستند «روزهای سخت» کاری از گروه مستند روایت فتح؛ مخاطب را به دل ماجرای کرونا در بیمارستان بقیه الله می برد.

پخش مستند «روزهای سخت» در شبکه افق

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی بهرامی نژاد درباره ساخت این مستند گفت: ساخت مستند «روزهای سخت» به مرداد ماه سال ۱۳۹۹ باز میگردد. روزهایی که کرونا افسارگسیخته تر از امروز کام مان را هر روز تلختر می کرد. در این روزها خبری مرا تکان داد؛ «یکی از پزشکان بیمارستان بقیه الله ماه ها به خانه نرفته و در همان بیمارستان سکنی گزیده است.» خبر در میان آن همه جانفشانی و ایثار کادر درمان، عادی به نظر می رسید ولی تلنگری شد برای من! وقتی از بیرون به آتش سوزان می نگری سرخ است و گرمابخش، قدم به داخلش که بگذاری ثانیه به ثانیه تلخی است و درد.

وی تصریح کرد: این خبر شروعی بود بر ساخت مستند «روزهای سخت» و سرآغاز شناخت یکی از مهمترین پزشکان مقابله با کرونا در ایران.

بهرامی نژاد اضافه کرد: مستند «روزهای سخت» ،شرحی است مختصر از چهار روز کاری دکتر نیکپور در بخش کرونای بیمارستان بقیه الله و تا حد امکان سعی کرده ام تا مانند کارهای گذشته ام، زبان مستندگویی و دوربین مشاهده گر را حفظ نمایم. دوربین نه بیش از حد به سوژه نزدیک شده و نه فاصله گرفته است. توصیف کننده ای بوده که مخاطب را به دل ماجرای کرونا در آن چند روز خواهد برد.

این مستندساز در پایان گفت: مستند «روزهای سخت» ادای دینی به کادر درمان شریف و محترم ایرانی است که با وجود همه مشکلات ایستاده اند و خدمت می کنند.

مستند «روزهای سخت» تهیه شده در گروه مستند روایت فتح و به کارگردانی محمدمهدی بهرامی نژاد، شنبه ۲ اسفند ماه، ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه افق سیما می رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.