استاندار خراسان رضوی با اشاره به عواقب عادی‌انگاری و غفلت از نظارت‌ها، گفت: نظارت‌های کرونایی در آستانه عید نوروز بر بازار باید افزایش یابد.

تاکید استاندار خراسان رضوی بر تشدید نظارت‌های کرونایی در آستانه عید نوروز

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان اظهار کرد: وضعیت استان از نظر ابتلا به کرونا، طبق گزارش ستاد ملی طی چند هفته گذشته ثابت بوده است بنابراین از مسوولان و دست اندرکاران که در توفیق این اقدامات حیاتی نقش داشتند، قدردانی می‌کنم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر وضعیت کرونایی ۱۸ شهرستان خراسان رضوی آبی و ۱۵ شهرستان زرد است که طی هفته‌های اخیر تغییر محسوسی نداشته است.

وی افزود: خطر شیوع موج چهارم کرونا و همچنین همه‌گیری ویروس جهش یافته در خراسان رضوی نیز وجود دارد، بنابراین آگاهی‌بخشی مردم و جلوگیری از عادی‌انگاری از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

معتمدیان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عواقب شیوع ویروس کرونای انگلیسی در خراسان رضوی گفت: به همین علت غربالگری مسافران خارجی و داخلی در مبادی ورودی به ویژه در فرودگاه مشهد از اهمیت زیادی برخوردار است.

استاندار خراسان رضوی گفت: حدود یک سال از ورود ویروس کرونا به ایران می‌گذرد و جمهوری اسلامی در  مدیریت و کنترل این بیماری موفق عمل کرده است.

وی عنوان کرد: در آستانه فرا رسیدن سال نو و افزایش خریدهای نوروزی، افزایش اقدامات نظارتی و پیشگیرانه در این راستا بسیار ضروری است.

معتمدیان خاطرنشان کرد: با همکاری بخش خصوصی و اصناف باید نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی در مجتمع‌های تجاری و بازارها به طور مستمر دنبال شود.

به گفته استاندار خراسان رضوی، سیاست‌گذاری، مدیریت و راهبری در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه اماکن به ویژه ادارات، اصناف و حمل و نقل عمومی با هدف تامین سلامت مردم اهمیت بسزایی دارد و بر انجام این امور نظارت دقیقی وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.