مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: امروز نماینده پرسپولیس در مشهد حضور یافته و جلسه‌ای را برای دریافت مطالبات شهرخودرو از پرسپولیس برگزار می‌کنیم.

سفر نماینده پرسپولیس برای مذاکره با باشگاه شهر خودرو به مشهد

به گزارش قدس آنلاین، فرزاد فتاحی  اظهار کرد: از روز اولی که این مشکل برای شرکت شهر خودرو به وجود آمد، سعی کردیم مشکلات احتمالی را رصد کرده و مشکلات این تیم را حل کنیم.

اتهامات شرکت شهرخودرو به باشگاه دخلی ندارد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه چند جلسه برگزار شده و خوشبختانه به نتایج خوبی رسیده است، متذکر شد: نکته اول اینکه بر اساس اعلام نماینده دادستانی، باشگاه شهرخودرو در ارتباط با اتهامات وارد شده به شرکت شهرخودرو، هیچ‌گونه دخالتی ندارد و موضوع این باشگاه از شرکت کاملاً جدا است، بنا بر این باشگاه شهرخودرو می‌تواند با خیال راحت به‌کار خود ادامه دهد.

وی افزود: به جهت اینکه مالک شهرخودرو و شرکت شهرخودرو یک نفر بوده و اکنون دارای محدودیت‌هایی هستند، برای اینکه هزینه‌های جاری تیم، مشکلاتی را برای بازیکنان و کادر فنی ایجاد نکند، مجوزی را در جلسه کمیسیون امنیتی برگزاری مسابقات در مراحل استانداری گرفتیم.

فتاحی با بیان اینکه این مجوز داده شد تا ما از محل کمک‌های خیریه، اسپانسرها، بخش خصوصی، شهرداری و هر ارگانی که بتواند کمک کند، یک سری منابع را تأمین کنیم، اضافه کرد: هزینه‌های جاری، هتل، تغذیه، اعزام به مسابقات و این‌گونه هزینه‌ها را امیدواریم با این مجوز ظرف یک تا دو هفته آینده تأمین کنیم و مقدمات کار را برای انتقال امتیاز آن، در صورتی که باشگاه شهرخودرو نتواند ادامه کار دهد، فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: با آقای رحمتی و مدیرعامل جلساتی برگزار شده است، قرار بر این شد که با آقای حمیداوی ارتباط بگیرند و وکالتی را از آقای حمیداوی دریافت کنند که ما با کسانی که متقاضی دریافت باشگاه شهر خودرو هستند وارد مذاکره شویم و بر اساس منافع استان بتوانیم موضوع را عملیاتی کنیم.

وی تشریح کرد: در جلسه‌ای که امروز در اداره کل داشتیم، کمیته‌ای مشخص کردیم، جلسات این کمیته با موافقت معاون سیاسی امنیتی استانداری از این به بعد در محل اداره کل برگزار می‌شود و تمامی تصمیمات راجع به باشگاه شهرخودرو و نحوه حمایت و کمک‌ها از طریق همین کمیته پیگیری و به استحضار می‌رسد.

فتاحی با بیان اینکه هواداران مطالبات خود را از اداره کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال به‌عنوان دستگاه‌هایی که پیگیر کارهای باشگاه شهرخودرو هستند، پیگیری کنند، بیان کرد: با تمام توان داریم تلاش می‌کنیم که باشگاه با آرامش به کار خود ادامه دهد، البته گفتنی است که این مشکل فقط برای باشگاه‌ ما نیست، در طول مسابقات لیگ برتر شاهد بودم که باشگاه‌های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی و خیلی باشگاه‌های دیگر نیز با این چالش‌ها مواجه می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: متأسفانه به دلیل عدم وجود زیرساخت حرفه‌ای باشگاه‌ها هر چند وقت یکبار باید با مشکلات دست و پنجه نرم کنند، سال گذشته همه هم‌استانی‌های عزیز شاهد بودند باشگاه شهرخودرو با بهترین امکانات در مسابقات حضور پیدا کرده و بدون کوچکترین حاشیه‌ای، بدون اینکه کوچکترین مطالبه‌ای از ورزشکاران باقی بماند همه کارها به‌خوبی انجام شد.

امتیاز شهرخودرو در مشهد باقی می‌ماند

وی با بیان اینکه سال گذشته در مسابقات آسیایی برای اولین بار حضور پیدا کردیم، تشریح کرد: در خصوص مشکلی که برای شرکت شهر خودرو پیش آمده است با بندهایی که ما در قرارداد با باشگاه شهرخودرو قید کرده‌ایم دست ما باز است، یکی از شروط واگذاری پدیده به شهرخودرو این بوده که این شرکت به هیچ وجه حق انتقال باشگاه را از شهر مشهد به استان دیگری را ندارد و این موضوع نشان از این دارد که تحت هر شرایطی شرکت به مشکل بخورد، نمی‌تواند باشگاه را به‌جای دیگری بفروشد.

فتاحی با بیان اینکه برای جذب بازیکن و دریافت مطالبات تیم با باشگاه پرسپولیس ارتباط گرفته‌ایم، تأکید کرد: امیدواریم بنا به پیگیری‌هایی که داشتیم، فردا نماینده باشگاه پرسپولیس در استان حضور پیدا کند، بناست آقای شکوری در اینجا حضور یافته و جلسه‌ای را داشته باشیم و در ارتباط با نحوه دریافت مطالباتمان از باشگاه پرسپولیس که بر اساس مدارکی که داریم حدود ۸ میلیارد تومان است، صحبت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه اگر ۸ میلیارد محقق و یک یا دو بازیکن دیگر جابه‌جا شود، تیم تقویت می‌شود، عنوان کرد: تمام تلاش ما برای هزینه‌های جاری است، یعنی ما هیچ اختیاری مبنی بر اینکه بازیکن بگیریم یا حقوق بازیکنان را پرداخت کنیم، نداریم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: مجموعه استانداری تلاش می‌کنند که اگر امتیاز باشگاه در اختیار خود شهرخودرو باشد، خودشان امور را در دست گیرند، اگر نتوانند نگهداری کنند تعدادی متقاضی داریم که بخشی از آن‌ها شرکت‌های بزرگی هستند که با قدرت بیشتری وارد می‌شوند و حتما بازیکنان بهتری آورده و حمایت بیشتری از آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.