۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 740947

موضوع غیبت مهدی قایدی در تمرینات استقلال پس از شکست برابر سپاهان یکی از دغدغه‌های ویژه هواداران استقلال است.

متممی که قایدی را خانه‌نشین کرد

مهاجم ریزنقش استقلال در دوره سعادتمند، در آخرین ساعت‌های نقل‌وانتقالات به هتل لاکچری شمال شهر دعوت شد، در آن جلسه احمد سعادتمند به وی وعده داد قراردادش با رقمی قابل‌توجه مجدد منعقد خواهد شد اما باید کمی صبر کند تا ابتدا بازیکنان تازه‌وارد جذب شوند سپس کار او انجام شود. این امروز و فردا کردن‌ها تا زمان برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تداوم یافت اما خبری از متمم جدید نشد. پس از بازگشت تیم از قطر و آغاز درگیری‌های مدیرعامل و هیئت مدیره عملاً موضوع اصلاح رقم قرارداد مهدی به کلی فراموش شد. در این مدت قایدی بارها پیگیر موضوع شد که مددی به این پیگیری جواب روشنی نداد تا اینکه در نهایت یکی از اعضای هیئت مدیره با وی به صورت خصوصی حرف زد و تأکید کرد مشکل او به زودی حل می‌شود.

  بند متمم

قایدی بر این باور بود متمم مذکور تا پیش از نیم فصل امضا خواهد شد و او در آستانه نیم فصل دوم رقمی افزون بر قراردادش را دریافت خواهد کرد اما بی‌توجهی و آن عضو هیئت مدیره کار را به اینجا رساند که قایدی با حالت قهر خانه‌نشین شود! با فاش شدن بخشی از این اتفاق‌ها، هواداران به شدت به تیم مدیریتی باشگاه فشار آوردند تا موضوع قایدی حل و فصل شود، گفته می‌شود اسماعیل خلیل‌زاده قصد دارد به زودی با مهدی قایدی ملاقات کند و موضوع نگارش متمم قرارداد او را انجام دهد.

حالا از گوشه و کنار خبر می‌رسد قرار است متمم قرارداد قایدی با رقم ۲ میلیارد تومان نوشته شود به این شرط که او قراردادش را با مجموعه استقلال تمدید کند، اگر این اتفاق رخ دهد، استقلالی‌ها می‌تواند در پایان فصل بیست و یکم روی درآمدزایی بابت ترانسفر مهدی قایدی برنامه‌ریزی کنند تا سهم عمده‌ای از فروش این بازیکن را به حساب باشگاه منتقل کنند.

طلب ۴۰۰ میلیونی

اما این تمام مشکل آبی‌ها نیست، بلکه به جز قایدی مسعود ریگی هم به همین مشکل گرفتار است، ریگی به عنوان یکی از بازیکنان تأثیرگذار در اردوگاه آبی‌پوشان هنوز حرفی در خصوص مطالبات معوقه‌اش به زبان نیاورده است اما او نیز از لیگ نوزدهم مبلغ ۴۰۰ میلیون طلب دارد که در دوره سعادتمند به وی قول دادند در اسرع وقت این مشکل برطرف خواهد شد اما تا به امروز هنوز این وعده عملی نشده است. گفته می‌شود پس از حل و فصل مشکل قایدی موضوع قرارداد ریگی و متمم قرارداد او نیز انجام خواهد شد تا وی برای ماندن در استقلال مشکلی نداشته باشد. بدون شک مدیران استقلال در صورت حفظ این دو بازیکن می‌توانند بخشی از دغدغه هواداران را مرتفع سازند و کار نیمه تمام دوره سعادتمند را با خاطره خوب به اتمام برسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.