با همت یک خانواده نیکوکار مشهدی، بخشی از هزینه مراسم سالگرد زنده‌یاد باقرزاده در راه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد صرف شد.

هزینه یادبود مقام پدر، صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شد

به گزارش قدس آنلاین، نیکوکار آقای امیر ابریشمی با حضور در ستاد دیه استان و با اهدای مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: با توجه به فرارسیدن ایام پربرکت ماه رجب و در آستانه ولادت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع)، این مبلغ را به همراه خانواده‌ام نذر کردیم به آزادی زندانیان گرفتار اختصاص دهیم تا ان‌شاءالله ثواب و برکتش به روح پدرم زنده‌یاد «علی‌اکبر ابریشمی» برسد.

این خیّر، پس از ارائه پرونده‌های مددجویان واجد شرایط آزادی، با اهداء ۳۶ میلیون تومان تعداد سه پرونده را جهت مشارکت در آزادسازی آنان انتخاب کرد و بابت الباقی مبلغ(۱۴ میلیون تومان)، اختیار انتخاب زندانی واجد شرایط را به هیئت امناء ستاد دیه استان سپرد.

گفتنی است؛ با مساعدت نیکوکار آقای ابریشمی، زمینه آزادی این سه مددجو که یکی از آنان از سال ۹۴ و دو نفر دیگر نیز از ابتدای سال ۹۹ در زندان‌های مشهد، سرخس و نیشابور در حبس به سر می‌بردند فراهم شد و بقیه مبلغ خیّر محترم نیز جهت مشارکت در آزادی دو زندانی جرایم غیرعمد دیگر درنظر گرفته شد.

نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد دارند، برای راهنمایی می‌توانند با شماره تلفن ۳۸۹۴۶۰۰۲ یا شماره همراه ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس حاصل کنند.

هم‌چنین درگاه پرداخت الکترونیکی سایت ستاد دیه خراسان رضوی به نشانی khorasanipro.ir پذیرای کمک‌های نقدی خیرین نیک‌اندیش برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.