برنامه‌های ویرایش عکس بسیار فراوان و گوناگون هستند در این گزارش بهترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین برنامه‌های ویرایش عکس برای Android و iOS + عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، عکاسی یکی از مهمترین کشفیات بشر است. ویرایشگرهای عکس نیز مدتی است که در این حوزه حضور دارند و با تشکر از انقلاب گوشی‌های هوشمند (آنها انقلابی هستند ، مگر نه؟) ، ویراستاران عکس به مرحله ای رسیده اند که ممکن است ما به آنها مراجعه کنیم. برنامه‌های مدرن ویرایشگر عکس بسیار مؤثر و شایسته بودن آن را ثابت کرده‌اند. بنابراین در این گزارش، تعدادی از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس برای آیفون و اندروید را برای شما لیست کرده‌ایم:

در اینجا برنامه های برتر ویرایش عکس انتخاب شده‌اند که برای iPhone و Android در دسترس هستند.

لیست برنامه‌های ویرایش عکس

Snapseed

با چه کسی غیر از خود Google شروع کنیم، Snapseed یک ویرایشگر عکس است که توسط Google توسعه یافته است و اگر ما در مورد Google اطلاعاتی داشته باشیم، وقتی صحبت از عکس می‌شود، بهترین هستند. شکی نیست که گوگل از داشتن پایگاه کاربری گسترده بیش از هر کس دیگری در این لیست مزیت دارد که مشخصاً در پایان برای گوگل نتیجه می‌دهد.

Snapseed با تمام ابزارهای ضروری برای ویرایش عکس مانند برش ، پرینت ، صاف کردن ، فریم ها ، متن و غیره همراه است، این برنامه همچنین فیلترهای قابل تنظیم را ارائه می دهد که یک افزودنی عالی است. با پشتیبانی هوش مصنوعی Google ، Snapseed در زیبا نشان دادن عکس های شما بسیار عالی عمل می‌کند. مهمتر از همه ، Snapseed رایگان است و هم برای آیفون و هم برای آندروید در دسترس است.

Prisma Photo Editor

Prismaنیازی به مقدمه نخواهد داشت، این برنامه زمانی معروف شد که اکثر فیلترها باعث می‌شدند عکس‌های ما مانند "نقاشی" به نظر برسند، نمی‌توان انکار کرد که Prisma در تبدیل تصاویر ما به نقاشی‌هایی که به نظر می‌رسید پیکاسو وارد خانه‌های ما شده است ، کار بزرگی انجام داد.

می توانید با مقدار زیاد فیلترهای رایگان کنار بیایید، توصیه می‌کنیم نسخه برتر را امتحان کنید. Prisma همچنین جامعه خود را مانند اینستاگرام دارد، بنابراین، مهارت های شما بی توجه نخواهد ماند.

Adobe Photoshop Express

این ویرایشگر عکس "حرفه‌ای" از شرکتی می آید که ظاهراً در حوزه رایانه‌های شخصی انحصار دارد. نسخه به اصطلاح موبایل فتوشاپ به کاربر اجازه می‌دهد تا با ویژگی‌های پیشرفته (یا فقط اصلی) مانند نوردهی ، کنتراست ، اصلاح رنگ و موارد دیگر را اجرا کند.

همانطور که در بالا گفته شد ، Adobe Photoshop Express ابزاری عالی برای دستکاری تصاویر شما است. با انتخاب مناسب فیلترها، بافت‌های همپوشانی و ابزارهای ساخت کلاژ، می‌توان گفت که این برنامه ارزشمند است.

VSCO

VSCOیک برنامه قوی مورد فیلترها است، این موارد باعث می‌شود عکس‌های شما به نظر برسد با دوربین آنالوگ گرفته شده‌اند. بله ، نسخه اصلی برای شما کافی است اما قطعاً می‌توانید دوره آزمایشی رایگان 7 روزه آنها را امتحان کنید. طیف گسترده‌ای از ایستگاه از پیش تنظیم شده شامل مواردی است که برای شبیه سازی رول‌های کلاسیک فیلمی از Kodak ، Fujifilm و Ilford طراحی شده است.

کاربر همچنین می تواند از VSCO برای تنظیم نوردهی، دما، کنتراست یا رنگ پوست استفاده کند. آنها همچنین می توانند کارهای دستی خود را با انجمن VSCO یا یک بستر رسانه اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارند.

Adobe Lightroom

این یکی دیگر از برنامه‌های شرکت Adobe است. Lightroom برای موبایل بسیار شبیه نسخه PC است، برنامه دارای همان مجموعه ابزاری است که می‌توانید در Lightroom در رایانه پیدا کنید.

پروژه ها در فضای ابری همگام سازی می‌شوند و به کاربر اجازه می‌دهند در صورت نیاز فعالیت خود را ادامه دهد، Lightroom قابلیت های بسیاری در زمینه ویرایش عکس دارد و یکی از بهترین برنامه‌های موجود در این زمینه است.

Foodie

ویرایشگر Foodie بسیار شبیه به ویرایشگر Instagram است. اما در اینجا ، همه 30 فیلتر و ویژگی‌های ویرایش همانطور که از نام آن پیداست با رعایت نکات مواد غذایی تنظیم شده‌اند.

Visage

این برنامه برای جزئیات عکس ها طراحی شده است، ما معتقدیم که با، جوش ، لکه های تیره ، افتادگی زیر چشم یا دندان  هایی که کاملاً سفید نیستند مشکلی ندارد. نسخه رایگان این برنامه به کاربر اجازه می دهد تا به سرعت عکس های پرتره خود را رتوش کند. می توان پوست را صاف کرد ، درخشندگی پوست را کاهش داد، آرایش چشم را انجام داد، دندانها را سفید کرد و موارد دیگر.

با این حال ، نسخه رایگان برنامه با تبلیغات پر شده است و همراه با یک جوش است که دقیقاً شبیه یک علامت است. بنابراین ما توصیه می کنیم که با نسخه حرفه‌ای همراه باشید.

این لیست بهترین برنامه های ویرایش عکس است که امیدواریم این لیست برای شما مفید باشد. در بخش نظرات، نظر خود را در مورد آنها بگویید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.