پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی گناباد جزو آن دست پروژه‌هایی است که بارها و بارها در رسانه‌ها مطرح شده اما تاکنون به نتیجه نرسیده است.

مجتمع فرهنگی گناباد؛ پروژه‌ای که فقط وعده و وعید می‌شنود

به گزارش قدس آنلاین، ماجرای پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی گناباد جزو آن دست پروژه‌هایی است که بارها و بارها در رسانه‌ها مطرح شده اما به نتیجه نرسیده است.

کلنگ‌زنی این پروژه بیش از  ۱۰ سال قبل انجام شده اما هنوز قفل عدم بهره‌برداری بر پیشانی این مجتمع خورده است و مشخص نیست چه زمانی به بهره برداری می‌رسد.

این پروژه با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در دو طبقه از سال ۱۳۸۴ آغاز و قفل این مجتمع فرهنگی هنری در مردادماه سال ۱۳۹۴ بعد از گذشت یک دهه توسط علی اصغر کاراندیش، معاون وقت توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بدون هیچ‌گونه تجهیزاتی گشوده شد تا انتظار ۱۰ ساله جامعه فرهنگی گناباد به پایان رسد.

این پروژه از آن دست پروژه‌هایی است که علیرغم تکمیل بودن ساختمان و قول‌های متعدد مسئولین محلی و استانی مبنی بر افتتاح، هنوز بهره‌برداری از آن صورت نگرفته است. در آخرین مورد مدیرکل ارشاد خراسان رضوی در محل پروژه حاضر شد و وعده‌هایی در مورد آن داد.

اینک اما به اذعان هنرمندان شهرستان گناباد، هیچ حرکتی برای پروژه به صورت عملیاتی صورت نگرفته و صرفا وعده‌ای به خرمن وعده‌های قبلی اضافه شده است.

یکی از هنرمندان گناباد در این زمینه می‌گوید: قطعا بهره برداری از این پروژه تحرکی در جامعه هنری شهرستان ایجاد خواهد کرد اما همین رکود ۱۰ ساله سبب شده انگیزه از ما گرفته شود.

وی ادامه می‌دهد: واقعا نمی‌دانیم تا چه زمان این پروژه باید خاک بخورد و دائم مصالح و ساختمان قبلی مستهلک شود و انگار عملا کاری صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.