۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
کد خبر: 741042

وزارت کشور دولت صنعا از انجام عملیات امنیتی در حمله به یکی از زندانهای تحت کنترل نیروهای عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری، در شهر مارب یمن خبر داد.

عملیات موفق یمنی ها در قلب مارب

قدس آنلاین: به گزارش المیادین، وزارت کشور دولت صنعا از انجام عملیات امنیتی در حمله به یکی از زندانهای تحت کنترل نیروهای عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری، در شهر مارب یمن خبر داد.

در بیانیه وزارت کشور یمن آمده است: در جریان این عملیات ۹ اسیر ارتش و کمیته های مردمی یمن که مزدوران به دنبال فروش آنها به افسران سعودی بودند، آزاد شدند. آزادسازی اسیران و خارج کردن آنها از شهر مارب به مناطق تحت کنترل ارتش و کمیته های مردمی یمن طی ساعات اندک انجام شد.

البخیتی: به نجات فریب خوردگان از کوره مرگ مصمم هستیم

از سوی دیگر محمد البخیتی استاندار ذمار یمن خواستار مشارکت مردم در تجمع اعتراضی فردا دوشنبه با هدف اعلام قیام مردمی برای جنگ با دشمن شد.

وی افزود: ما برای تشکیل کمیته‌های مردمی با هدف جمع‌آوری کمک و جذب نیرو برای پشتیبانی جبهه‌های جنگ فعالیت خواهیم کرد.

محمد البخیتی اعلام کرد: همزمان با تلاش برای اعزام به جبهه‌ها و یکسره کردن نبرد به نجات فریب‌خوردگان از کوره مرگ مصمم هستیم.

سران الحراک الجنوبی یمن: نبرد مارب ربطی به ما ندارد / فرزندانمان را اعزام نخواهیم کرد

از سوی دیگر رهبران الحراک الجنوبی یمن ضمن مخالفت با اعزام نیروهای استانهای جنوبی یمن برای جنگ در کنار حزب الاصلاح در جبهه مارب اعلام کرد: نبرد مارب ربطی به ما ندارد.

منابع وابسته الحراک الجنوبی از سوء استفاده ائتلاف سعودی از شرایط معیشتی جوان جنوب یمن و وارد کردن آنها به نبرد مارب و مرزهای عربستان به شدت انتقاد کردند.

کاربران شبکه های اجتماعی نیز با بکارگیری ساکنان جنوب یمن در جنگ در جبهه مارب مخالفت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.