عثمان محمدپرست از هنرمندان شهیر موسیقی نواحی منطقه خراسانو استاد دوتار نوازی به دلیل خونریزی معده در بیمارستان بستری شد اما با نظر پزشکان برای درمان های تخصصی در حال انتقال به یکی از بیمارستان‌های مشهد است.

استاد عثمان محمدپرست در بیمارستان بستری شد

قدس آنلاین: علی پونه داماد و فرزند برادر عثمان محمدپرست از استادان صاحب نام دو تار نوازی خراسان از بستری شدن عموی هنرمندش در بیمارستان به دلیل خونریزی معده خبر داد و گفت: روز گذشته بعد از مشکلات گوارشی در استاد محمدپرست دیده شد بلافاصله وی را به یکی از بیمارستان‌های شهرستان خواف منتقل کردیم.

پونه افزود: در همان جا آزمایشات لازم نیز انجام شد، اما به دلیل اینکه همراه با حالت تهوع این هنرمند خون نیز همراه بود پزشک معالج وی اعلام کرد که استاد باید حتماً به بیمارستان مجهزتری در مشهد منتقل شود.

وی ادامه داد: هم اکنون با آمبولانس در حال اعزام استاد به مشهد هستیم که در آنجا فعالیت‌های پزشکی از جمله آندوسکوپی نیز صورت پذیرد تا نسبت به انجام مراحل تکمیلی درمان اقدام کنیم. البته هم اکنون به دلیل تزریق خون حال عمومی استاد در وضعیت نسبتاً خوبی قرار دارد که امیدوارم در مشهد با انجام مراحل تکمیلی درمان هرچه زودتر نسبت به بهبود وضعیت کارهای لازم صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.