رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها با دریافت نشان خادم تشرفی حرم مطهر گفت: نیروهای مسلح با تمام توان در خدمت مردم، دولت و نهادها هستند.

روایت سرلشکر باقری از دو سال آخر ریاست جمهوری ترامپ

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبر حوزه، سرلشکر محمدحسین باقری ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه نیروهای مسلح با فرماندهی توانمند رهبر معظم انقلاب همیشه درحال رشد هستند و به برکت خون شهیدان و لطف خداوند توانسته‌اند با مشکلات مقابله و امنیت و دفاع مطمئنی را برای کشور برقرار کنند که به امید خدا این اقتدار پایدار خواهد بود.

وی اضافه کرد: در دو سال آخر دوران ریاست جمهوری، رئیس جمهور سابق آمریکا در بخش دفاع و امنیت شیطنت‌هایی از دشمن سرزد اما با تلاش‌های نیروهای مسلح ایران، نتیجه‌ای به دنبال نداشت و در روزهای آخر هم احتمال برخی تحرکات وجود داشت اما رزمایش‌ها و قدرت‌نمایی‌ها جواب محکمی به این احتمالات بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از برگزاری ۱۰ رزمایش مکرر موشکی، دریایی و زمینی یاد کرد و گفت: این رزمایش‌ها با فرمان رهبری و به صورت پیش‌بینی نشده بود اما نیروهای مسلح به‌خوبی توانستند با بهره‌مندی از آن‌ها، آمادگی خود را به رخ جهانیان بکشند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف دفاع کشور در حال تلاش هستند، عنوان کرد: در این رزمایش‌ها بخشی از توان و دستاوردهای نظامی به نمایش گذاشته شد.

باقری با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح با تمام توان در خدمت مردم، دولت و نهادها هستند، مطرح کرد: با شیوع ویروس کرونا، ۵۸ بیمارستان نیروهای مسلح برای خدمت‌رسانی به مردم بسیج شدند و در طرح شهید سلمیانی نیز با محوریت بسیج و سپاه ۷۵ درصد مردم زیر پوشش قرار گرفتند و آمار فوتی‌ها از ۵۰۰ نفر در روز به زیر ۸۰ نفر رسیده است.

خاطرنشان می‌شود، در این دیدار حکم نشان تشرفی حرم مطهر بانوی کرامت توسط آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، به سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اهدا شد.

روایت سرلشکر باقری از دو سال آخر ریاست جمهوری ترامپ /

قدرت نمایی نیروهای مسلح کشور در برابر دشمنان

همچنین، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در دیدار با حضرت آیت‌الله جوادی آملی، اظهار داشت: در مدت دو سال گذشته که فشارهای زیادی به کشور وارد شد ما در نیروهای مسلح تحت فرماندهی معظم کل قوا تلاش کردیم که کشور دچار عارضه نظامی و امنیتی نشود؛ هرچند که فشارهای اقتصادی خیلی زیادی به کشور وارد شد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این بود که در مقاطعی تهاجم نظامی انجام دهد، افزود: در دو ماهه اخیر که رای‌آوری رئیس جمهور سابق آمریکا دچار مشکل شد، این موضوع بیشتر شد و یکی از شیطنت‌های او تجهیزات زیادی بود که وارد منطقه کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح کشورمان قدرت‌نمایی خوبی در برابر دشمنان داشتند و با برگزاری ۱۰ رزمایش مکرر در دو هفته بدون اینکه این رزمایش‌ها از قبل برنامه‌ریزی شده باشد، آمادگی خود را نشان دادند.

سرلشکر باقری عنوان کرد: در این رزمایش‌ها سلاح‌ها و تجهیزات تولیدشده ایرانی به نمایش گذاشته و قدرت اسلام به رخ دشمنان کشیده شد که در پی آن دشمنان از  نیات شوم خود و تهدید ایران عقب نشینی کردند؛ ضمن اینکه قدرت و آمادگی نیروهای مسلح ایران به رخ رئیس جمهور جدید آمریکا هم کشیده شد.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حداد ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    به امید روزی که ناتانیاهو و ترامپ مثل سگ توسط نیروهای انقلابی سقط شوند انشاالله