۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 741124

سکوت محض هیئت مدیره استقلال نشان می‌دهد شرایط حاکم بر باشگاه حکایت آتش زیر خاکستر را دارد! در اینکه اعضای هیئت مدیره با محمود فکری دچار چالش و اختلاف نظر شدند، شکی نیست اما مسئله مهم و اساسی که در این میان شکل گرفته این است که دلیل سکوت و انفعال اعضای هیئت مدیره چیست؟

از دوشنبه هفته گذشته که هیئت مدیره استقلال جلسه آنلاین برگزار کرد تا به امروز اخبار متعددی درباره سرنوشت فکری منتشر شد، اما در نهایت هیچ یک از این اخبار از سوی کانال رسمی باشگاه یا سخنگوی هیئت مدیره تأیید یا تکذیب نشده است!

این اتفاق نشان می‌دهد پشت پرده اتفاقاتی در حال وقوع است وگرنه رسانه‌های رسمی باشگاه نسبت به بروز این حواشی واکنش سریع و آنی نشان می‌دادند و همانند همیشه این سلسله اخبار حاشیه ای را رد می‌کردند، اما وقتی برخلاف انتظار افکارعمومی سکوت تنها واکنش اعضای هیئت مدیره باشگاه به این وقایع است،استرس برای هوادار استقلال بیشتر می‌شود.

عده ای در این میان تلاش می‌کنند توپ را به زمین رسانه باشگاه بیندازند تا شاید آوار این ناهماهنگی روی سر آن‌ها خراب شود اما وقتی به سلسله مراتب و چارت اداری نگاه می‌اندازیم به این واقعیت می‌رسیم که تا زمانی‌که هیئت مدیره، سخنگو و مدیرعامل تصمیم به شفاف سازی نگیرند هیچ یک از ارکان رسانه ای باشگاه مجوز لازم برای اطلاع رسانی را ندارند!

به همین دلیل باید به سراغ مدیرعامل و سخنگوی باشگاه رفت تا آن‌ها را بابت این مسئله سؤال پیچ کنیم.طبیعتاً حق هوادار استقلال است بداند زیر پوست باشگاه چه می‌گذرد؟ چرا احمد مددی و حجت نظری روزه سکوت گرفتند؟ اگر آن‌ها تمایلی به اظهارنظر در این خصوص ندارند چه ضرورتی به حضور آن‌ها در مجموعه باشگاه است؟ وقتی آن‌ها قادر به بیان واقعیت نیستند چطور می‌توان انتظار داشت مشکلات استقلال در آستانه شروع نیم‌فصل دوم برطرف شود؟

قطعاً سکوت حلال مشکلات ریز و درشت استقلال نیست و این اتفاق سبب آشفتگی بیشتر می‌شود پس لطفاً تکلیف افکارعمومی را روشن کنید تا همه متوجه شوند در جلسات پشت درهای بسته چه اتفاقاتی در حال وقوع است و چه کسانی تصمیمات هیئت مدیره را به یکباره وتو می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.