حبیب الله شیرازی بار دیگر با رای اعضای مجمع به عنوان رئیس هیات فوتبال استان تهران انتخاب شد. این در حالی است که هنوز شبهات زیادی نسبت به برگزاری این انتخابات وجود دارد.

انتخاب رئیس هیأت فوتبال استان تهران در یک انتخابات پرحاشیه

قدس آنلاین: مجمع عمومی هیات فوتبال استان تهران از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز دوشنبه برای انتخاب رئیس این هیات در هتل المپیک برگزار شد.

در انتخابات امروز، اسماعیل گودرزی، حبیب الله شیرازی، حسین اخوت، حسین خبیری، مهدی طحافچی، مهدی ملک آباد و نیما نکیسا به عنوان کاندیدای ریاست حضور داشتند.

حسین خبیری و حسین اخوت در مجمع امروز در حمایت از حبیب الله شیرازی از حضور در انتخابات انصراف داد.

در پایان این مجمع حبیب الله شیرازی با کسب ۲۳ رای از ۴۴ عضو حاضر در مجمع، به عنوان رئیس هیات فوتبال استان تهران انتخاب شد.

۸ نامزد غایب در مجمع

امیرحسین فتاحی، حسین صالح، سید نورالدین بدخشان، علی ایلکا، علیرضا یزدانی، مجید خاتونی، محمد مومنی از دیگر گزینه‌های ریاست هیات فوتبال تهران بودند که در جلسه امروز شرکت نکردند. همچنین مجید کیومرثی نیز از سوی نهادهای نظارتی مجوز حضور در انتخابات را دریافت نکرد.

حضور مدیران عامل استقلال و پرسپولیس و سرپرست فدراسیون

حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال پیش از آغاز مجمع، وارد سالن محل برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران شد تا مجمع با تاخیری چند دقیقه‌ای حالت رسمی به خود بگیرد. احمد مددی و جعفر سمیعی مدیران عامل استقلال و پرسپولیس هم در مجمع حضور داشتند.

عابدینی: هیات فوتبال تهران بی عرضه است

در حاشیه این انتخابات، رضا عابدینی دبیر پیشین هیات فوتبال تهران حضور داشت. وی گفت: بعد از دو سال تاخیر عمدی ان شاءالله امروز تغییری در هیات ایجاد شود و هیچ هجمه و حاشیه‌ای نباشد. ما نسبت به کشور، ضعیف‌ترین هیات فوتبال را داریم. در این ۱۲ سال کدام زمین فوتبال در اختیار هیات فوتبال قرار داده شده است؟ یعنی ما چه عرضه‌ای داشته‌ایم زمین بگیریم؟ کدام سالن در اختیار هیات فوتبال بود. (مشروح گفتگوی عابدینی)

صدا و تصویر مجمع قطع شد!

انتخابات هیات فوتبال تهران با تاخیر ۳۰ دقیقه‌ای و از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز شد. بر خلاف معمول، صدا و تصویر این جلسه در اختیار رسانه‌ها بابت پیگیری نحوه برگزاری مجمع قرار داده نشد. این موضوع با اعتراض رسانه‌ها مواجه شد. پیش از این اتفاقات مشابهی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و مجمع این فدراسیون در سال‌های گذشته رخ داده بود.

صدای انتخابات هیات فوتبال با اعتراض آمد!

مسئولان برگزار کننده مجمع عمومی هیات فوتبال استان تهران پس از اعتراض گسترده اهالی رسانه با تاخیر ۳۰ دقیقه‌ای صدای مجمع را به اتاقی که خبرنگاران حضور داشتند وصل کردند تا آنها نیز شنونده صحبت‌های اعضای مجمع باشند.

پنج دقیقه صحبت برای هر نامزد انتخابات هیات فوتبال

هر یک از نامزدهای حوزه ریاست که در مجمع عمومی حضور داشتند فرصت پنج دقیقه‌ای برای صحبت کردن و تشریح برنامه‌های خود پیدا کردند. در پایان این صحبت‌ها، حسین خبیری و حسین اخوت به نفع حبیب الله شیرازی از انتخابات انصراف دادند.

اعتراض دو نامزد نسبت به نحوه رای گیری

مهدی طحافچی نامزد ریاست هیات فوتبال نسبت به برگزاری انتخابات و نحوه تعیین ناظر و بازرسان مجمع واکنش نشان داد و به آن معترض شد. نیما نکیسا نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و خواهان تعیین دقیق نحوه دادن رای برای تعیین بازرسان انتخاب شد.

غیبت کفاشیان و اسلامیان و تعیین بازرسان

علی کفاشیان و محمود اسلامیان به عنوان اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مقیم تهران از جمله نفراتی بودند که نامشان در فهرست اعضای مجمع قرار داشت اما در جلسه شرکت نکردند. همچنین برای انتخابات امروز گلاره ناظمی، مجید محمدی و سرهنگ محمدی به عنوان بازرس مجمع انتخاب شدند. همچنین مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا از انتخابات خارج شد و اسلامی عضو هیات مدیره این باشگاه جای او را در مجمع گرفت تا رأی این باشگاه را در صندوق بیندازد.


مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا

شیرازی با ۲۳ رای دوباره رئیس شد

در پایان مجمع، حبیب اله شیرازی با کسب ۲۳ رای به عنوان رئیس مجمع انتخاب شد. ملک آباد ۱۲ و نکیسا ۸ رای گرفتند. این انتخابات در حالی برگزار شد که هنوز شبهات زیادی نسبت به انتخاب رئیس جدید هیات تهران در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.