مراسم پایانی بیستمین دوره جشنواره ادبی «شهید حبیب غنی‌پور» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم پایانی جایزه شهید «غنی‌پور»  به صورت مجازی

قدس آنلاین بر اساس اعلام دبیرخانه این دوره از جشنواره، مراسم پایانی این جایزه که همه‌ساله در یکی از روزهای دوشنبه اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد جوادالائمه (ع) برگزار می‌شد، امسال به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا، ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹ به صورت مجازی برگزار و نتایج آن به صورت زنده از سایت اطلاع‌رسانی جایزه ادبی شهید «حبیب غنی‌پور» اعلام خواهد شد.

همچنین ابراهیم زاهدی مطلق، سرگروه بخش رمان بزرگسال جایزه «شهید غنی‌پور» با بیان این‌که «نسل تازه ادبیات داستانی ایران، قصه‌ها و نجواهای اصیل خودش را می‌کارد و پرورش می‌دهد» درباره کتاب‌های انتخاب‌شده در این گروه توضیح داد: تعداد ۹۰۰ کتاب که گفته می‌شد رمان باشند، در ابتدا شناسایی شدند. جدا کردن رمان‌ها از غیر رمان‌ها اولین مرحله از کار بود و سپس جدا کردن رمان‌هایی که می‌توانست در داوری‌های جشنواره حبیب حائز رتبه باشد. مرحله بعدی، ارجاع کتاب‌ها از سوی دبیرخانه به داوران بود که شامل ۳۵ تعداد رمان می‌شد. پس از مطالعه آثار و دریافت نظرات داوران محترم، رمان‌های انتخاب‌شده به‌عنوان نامزد نهایی جایزه کتاب سال ۹۹ حبیب مشخص و در مرحله بعد برگزیدگان نهایی معرفی شدند.

ابراهیم زاهدی مطلق، ‏گلعلی بابایی، مصطفی خرامان، مهرداد غفارزاده و محمدعلی قربانی اعضای هیئت‌داوران این بخش از بیستمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنی پور بوده‌اند. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.