معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در مورد حواشی انتخابات هیات تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

واکنش علی‌نژاد به انتخابات هیات فوتبال تهران و شطرنج

به گزارش قدس آنلاین،  مهدی علی نژاد در حاشیه لیگ شمشیربازی اظهار داشت: بعد از مدت ها که ملی پوشان به خاطر کرونا مسابقه ندادند، فرصت خوبی بود که مهارت های خود را محک بزنند و میزان آمادگی خود را ببینند.

وی ادامه داد: شمشیربازی رشد خوبی در این چند سال داشته و از المیپک ریو به بعد پیشرفت هایی را شاهد بودیم. در ریو عابدینی تا مرز مدال رفت و چهارم شد و این بار البته سهمیه تیمی گرفته ایم و در المپیک توکیو شمشیربازی می تواند یکی از مدال آوران ما باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه گفته می شود حکم نایب رئیس اجاقی در ووشو صادر نشده است، گفت : حکم او مدت ها قبل صادر شده است.

علی نژاد در مورد اینکه تکلیف اختصاص سالن به شمشیربازی چه می‌شود، عنوان کرد: یک ماه قبل در ستاد عالی در حضور وزیر ورزش در این مورد بحث شد و اعتقاد من هم این است که این رشته باید یک سالن اختصاصی داشته‌باشد و این لیاقت  را هم دارد و منتظریم تا فدراسیون سالن مورد نظر را معرفی کنند.

وی در مورد اینکه انتخابات شطرنج حاشیه هایی دارد، گفت: ثبت نام مجدد انجام شده و اینکه نامزدها چه حرف هایی می زنند به ما ارتباطی ندارد و جلسه تایید صلاحیت افراد هم فردا در وزارت انجام می‌شود و پس از آن برای نهایی شدن به نهادهای نظارتی ارسال می‌شود و انتخابات هم سال آینده برگزار خواهد شد.

وی در مورد اظهار نظرهای در فضای مجازی اظهار کرد: اساسا یکی از مشکلاتی که فضای مجازی ایجاد کرده این است که افراد بدون در نظر گرفتن تبعات صبحت هایشان اظهار نظرهایی می کنند. حتما کسانی که در حوزه‌ ورزش کار می کنند بدانند این حرف‌ها تبعاتی دارد و لذا به همه توصیه می کنم که دقت کنند و برای خود مشکل ایجاد نکنند. به دوستان رسانه ای هم توصیه‌می کنم که تحت تاثیر این فضا قرار نگیرند.

وی در مورد اینکه گفته می شود، در انتخابات مهندسی شده است و مشکلاتی در تاریخ برگزاری آن وجود داشت، گفت: مطلع نیستم. ما گفته بودیم تا پایان سال برگزار کنند، اما حالا چه روزی باشد، را ما تعیین نکردیم و اتفاقاتی که در انتخابات  افتاده را هم نمی‌دانم. 

علی نژاد در مورد اینکه آیا  وزارت ورزش کمکی به تکمیل ساختمان دوچرخه ‌سواری می‌کند یا خیر، عنوان کرد: بنا داریم که کمک کنیم تا چرخ ساخت این ساختمان بچزخد و اینکه تا چه میزان باشد باید بررسی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.