مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این دانشگاه در پرداخت حق رفاهی پرستاران شرکتی مشکلی ندارد و حتی برای سال آینده نیز اعتبارات لازم در این بخش پیش‌بینی شده است.

حق رفاهی پرستاران شرکتی در مشهد پرداخت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، دکتر امیررضا صالح مقدم افزود: در حال حاضر ۴۷۷ پرستار در قالب قرارداد شرکتی در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت دارند.
وی ادامه داد: از بهمن‌ماه امسال که حق رفاهی در حقوق پرداختی به پرستاران دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته شده است، برای پرستاران شرکتی این مبلغ که بین ۸۰۰ هزار تا یک میلیون تومان می‌باشد، پرداخت نشده است.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این در حالی است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد آمادگی پرداخت حق رفاهی برای تمامی پرستاران شرکتی را دارد اما منتظر مجوز بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین رفع اشکالاتی هستیم که سازمان بازرسی در این زمینه وارد کرده است.
وی افزود: نمایندگان پرستاران شرکتی شاغل در مراکز درمانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز گذشته با حضور در ستاد مرکزی این دانشگاه خواهان رسیدگی به این مطالبه پرستاران شدند.  
۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و به بقیه جمعیت این استان توسط دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی تربت‌جام و نیشابور خدمات‌رسانی می‌شود.

هم‌اکنون هشت هزار و ۲۰۰ پرستار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت می‌کنند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.