همزمان با اوج گرفتن اختلاف‌های درونی در باشگاه استقلال و سکوت محض مدیران این باشگاه دیروز سرانجام سکوت هشت روزه آن‌ها شکست .

پاک کردن صورت مسئله در استقلال

به شکلی که مدیرعامل باشگاه در محل برگزاری تمرینات حضور پیدا کرد تا با بازیکنان و اعضای کادر فنی از نزدیک صحبت کند، همزمان با این رویداد، حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال نیز نشست خبری آنلاین برگزار کرد تا به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های گروهی پاسخ دهد.

انتظار می‌رفت همزمان با پایان سکوت تلخ مسئولان استقلال، پاسخ روشنی به هواداران باشگاه داده شود که چرا به ناگهان استقلال دچار این بحران شد، اما مسئولان به جای پاسخ به مشکلات ریشه‌دار استقلال تلاش کردند فضا را به نوعی تلطیف کنند تا شاید مشکلات به این شکل مدیریت شود و دوباره آرامش به مجموعه استقلال بازگردد. البته که تلاش سخنگوی باشگاه و مدیرعامل استقلال برای آرام کردن فضای هواداران قابل پیش‌بینی و منطقی به نظر می‌رسد، اما در کنار آرام سازی فضا باید به توقعات هواداران نیز توجه کرد.

تضادهای رفتاری و گفتاری

اگر برابر ادعای مدیرعامل و سخنگوی باشگاه هیچ فعل و انفعالی در هیئت مدیره و حلقه مدیریت باشگاه برای برکناری فکری صورت نگرفته است، چگونه آقای سرمربی در تمرین روز یکشنبه با صراحت لهجه عنوان کرد اگر من بروم مشکل پرداخت‌ها حل و فصل می‌شود؟ قطعاً سرمربی تیم منابع اطلاعاتی قابل استنادی را در اختیار دارد که چنین اظهارنظری را انجام داده است. بنابراین باید از سخنگو و مدیرعامل پرسید چگونه همه اعضای هیئت مدیره با ادامه فعالیت محمود فکری به عنوان سرمربی موافق‌اند اما هیچ قدمی برای حل مشکلات تیم برداشته نمی‌شود؟

تکذیب پشت تکذیب

با ارزیابی سخنان حجت نظری و حرف‌های احمد مددی می‌توان به این باور رسید که آن‌ها راحت‌ترین راه حل را برای پایان دادن به مشکلات موجود را انتخاب کردند و همه چیز را تکذیب کردند. اما قطعاً این تکذیب‌های وقت و بی‌وقت و پرشمار در آینده‌ای نه چندان دور عرصه فعالیت را برای آن‌ها محدودتر از هر زمانی خواهد کرد. قطعاً وقتی بازیکنان، مربیان و اعضای هیئت مدیره با یکدیگر اختلاف داشته باشند در مدت کوتاهی می‌توان با گزینه تکذیب حقایق را پنهان کرد اما قطعاً در درازمدت ماه از پشت ابر بیرون خواهد آمد و کنترل تمام امور از دست مدیران باشگاه خارج خواهد شد؛ درنتیجه منطقی‌ترین روش موجود این است به جای پاک کردن صورت مسئله به فکر حل آن باشیم تا مجبور نشویم فریاد بکشیم که همه چی آرومه! در حالتی که تنش به شدت در اردوی آبی‌ها بالاست!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.