رییس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مراجعات به مراکز خدمات جامع سلامت و نیز موارد مثبت کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه در حال افزایش است.

افزایش موارد مثبت کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از وب‌دا، دکتر زهرا نهبندانی افزود: متاسفانه هشدارهایی که بارها از سوی خادمان حوزه سلامت داده شده هنوز جدی گرفته نشده است و بابت وضعیت فعلی با توجه به شیوع کرونای انگلیسی در کشور به شدت نگرانیم.

رییس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مردم خواست با حساسیت نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی ، از حضور در اماکن عمومی خودداری نمایند تا بتوانیم سال جاری را به سلامت به پایان برسانیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ مرکز خدمات جامع سلامت به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کووید-۱۹ در مناطق زیر پوشش دانشگاه خدمات رسانی می کنند.

دکتر نهبندانی با بیان این‌که۲۲ مرکز خدمات جامع سلامت در مناطق پنجگانه مشهد و دیگر مراکز در شهرستان های زیر پوشش به صورت ویژه در حوزه کرونا به مراجعین خدمات رسانی می کنند، تصریح کرد: در این مراکز علاوه بر افزایش تیم های مراقب سلامت و پزشکان، زمان فعالیت نیز تا ساعت۲۱ تعیین شده است.

رییس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اجرای برنامه نظام ارجاع بیماران کرونایی در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: مراکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا به عنوان سطح یک خدمات محسوب می شوند و در صورت نیاز به خدمات تصویر برداری از طریق این مراکز بیماران به سطح دو و در نهایت در صورت نیاز به بستری به سطح سه و بیمارستان ها ارجاع می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.