همزمان با پنجم اسفند ماه زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه‌نصیرالدین، با حضور مدیرعالی حرم مطهر رضوی از مهندسان سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی تجلیل شد.

تجلیل از مهندسان سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمد کاظم ملازم الحسینی رئیس سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی در این مراسم ضمن تبریک میلاد مسعود امیرالمومنین حضرت علی(ع) و روز مهندس با اشاره به رسالت‌های این مجموعه گفت: وظیفه سازمان حریم حرم بیش از نگهداری از ابنیه و اماکن متبرکه است؛ ما متولی سرمایه معنوی و اقتصادی ارزشمندی هستیم که باید در حفظ و نگهداری آن برای آیندگان تلاش کنیم و بتوانیم میراث ماندگاری را برای آنها به جا بگذاریم.

وی افزود: همکاران و مهندسان بسیاری در این مجموعه مشغول خدمت هستند که تجارب ارزشمند چند ساله‌ آنها در مجموعه حرم مطهر برای ما بسیار حائز اهمیت است و ما را مکلف می‌کند تا از این سرمایه های آستان قدس حمایت کنیم.

رئیس سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی گفت: در سالی که گذشت اقدامات ارزشمند بسیاری از روزهای نخست سال ۹۹ با نظارت مستمر تولیت معزز آستان قدس رضوی در چند محور عمده انجام گرفت.

وی ادامه داد: از آنجا که مرکز این مجموعه مقدس، مضجع شریف و ضریح مطهر است که همواره به جز ایام غباروبی پذیرای زائران و مجاوران است، با بسته شدن درهای حرم مطهر، کار مرمت این مکان مقدس در اولویت قرار گرفت.

ملازم الحسینی در ادامه مرمت گنبد مطهر، تعویض و تعمیر اساسی اسکلت ضریح مطهر، پرداخت و مرمت ضریح مطهر، اصلاح سنگ و مرمت کاشی‌های روضه منوره، تکمیل شبکه های زیربنایی صوت و تصویر را از جمله اقدامات شاخص این مجموعه در سال جاری ذکر کرد.

رئیس سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی اضافه کرد: توفیق و کار در مشهد مقدس بسیار بارارزش است و از آن با ارزش‌تر خدمت در آستان مقدس است از همین رو ما قدر مدیران و خدمتگزارانی که در گذشته مشغول خدمت در این مجموعه بوده‌اند را می دانیم و آیندگان نیز باید کار گذشتگان را ارج بنهند.

در خاتمه این مراسم نیز از ۱۰ نفر از مهندسان این مجموعه تقدیر و تجلیل شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.