رئیس پلیس کشور با بیان اینکه پلیس از ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین آماده‌باش خواهد بود گفت: در رابطه با محدویت‌های احتمالی منتظر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

آماده‌باش نوروزی پلیس از ۲۰ اسفند/ محدودیت‌های کرونایی در خوزستان افزایش یافت

قدس آنلاین: سردار حسین اشتری صبح امروز در حاشیه افتتاح 37 پروژه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی انتظامی و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به دلیل کثرت مقرها و مأموریت‌ها نیاز دارد اقدامات عمرانی را در ساخت و سازها داشته باشد، اظهار کرد: همکاران بنده شبانه‌روز در حال خدمت به مردم هستند و در مقطع کرونا نیز سنگ تمام گذاشتند و با میل و افتخار به مردم خدمت کردند.

رئیس پلیس کشور با بیان اینکه پلیس بعد از کادر درمان بیشترین سهم را در پیشگیری از ویروس کرونا داشته است درباره محدودیت‌های احتمالی در ایام نوروز نیز گفت: موضوعات مربوط به محدودیت‌ها در قرارگاه ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح می‌شود و در آنجا جمع‌بندی نهایی خدمت مردم ارائه می‌شود.

این مقام انتظامی بیان کرد: پلیس از 20 اسفند تا 15 فروردین آماده‌باش است و آماده ارائه خدمت به مردم در حوزه‌های مختلف هستیم، اما باید ببینیم آخرین ابلاغ ستاد ملی کرونا چه خواهد بود، ممکن است در برخی از استانها به دلیل وضعیت قرمز محدودیت‌هایی ایجاد شود که حتما اعمال خواهد شد. همچنین در استان خوزستان نیز محدودیت‌ها افزایش پیدا کرده و اکنون در حال اجرا است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.