شهردار مشهد گفت: در حاشیه شهر و تمرکزی که روی شهرک شهید رجایی داشتیم مجموع همکاری شهرداری و سپاه پاسداران بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان است.

مجموع همکاری شهرداری مشهد و سپاه در مشهد ۷ هزار میلیارد تومان است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا کلایی، ظهر امروز در آیین رونمایی و بهره‌برداری رسمی از ۵هزار و ۵۳۱ پروژه عمرانی اقتصاد مقاومتی و ۱۱.۳ میلیون نفر خدمت رسانی در حاشیه شهر مشهد و مناطق کم برخوردار خراسان رضوی، ضمن تبریک ایام ماه رجب اظهار کرد: به جرات می‌توان ادعا کرد وضعیتی که مشهد و خراسان رضوی در حال حاضر با آن مواجه است یک الگو برای خدمت رسانی به مردم و آن چیزی است که جامعه ما نیازمند آن است.

شهردار مشهد عنوان کرد: در ارائه این خدمات به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی توجه شده و موضوعات فرهنگی و اجتماعی  حاشیه شهر مشهد در حال حاضر به عنوان یک الگوی قابل تعمیم، در حال انجام است.

وی افزود: همه این کارها حاکی از یک نگاه راهبردی ناشی از برگشت به ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی است که یکی از مهمترین آن‌ها، خدمت بی منت به مردم و اولویت قراردادن خدمت به مستضعفین است، همکاری شهرداری مشهد با سپاه پاسداران(به عنوان حافظ انقلاب) دارای دستاوردهای بی‌نظیر و حاصل نگاه راهبردی و اصلاح نگاه است.

کلایی تشریح کرد: ایراد کار در نگاه مدیریتی ما است، اگر منیت‌ها و خط کشی‌ها کنار رود، بدون شک فیض امام رضا(ع) شامل همه شهر مشهد خواهد شد.

شهردار مشهد با بیان اینکه موضوع سامان‌دهی معتادان متجاهر نه وظیفه ماست نه وظیفه سپاه، عنوان کرد: ولی ما با همکاری هم در حال ساخت اردوگاه بسیار بزرگ برای معتادان هستیم، همان چیزی که مقام معظم رهبری می‌خواستند؛ اینکه ما فقط معتادان را ترک دهیم مطرح نیست بلکه در این اردوگاه مهارت اموزی و بازگرداندن انها به اجتماع مدنظر است.

وی تصریح کرد: سپاه اراضی که کار فرهنگی در آن انجام می‌شود را در اختیار مردم قرار می‌دهد، با همکاری هم اتفاقاتی را در محله اسماعیل آباد رقم زدیم و بیش از هزار خانه در شهر ترمیم شده است.

کلایی اضافه کرد: با مدیریت آیت الله علم الهدی و امور مساجد، عزیزان آمدند و پنج برابر انتظارات را محقق کردند، آنجایی که نیازمند کار تخصصی و اجرایی است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده بوده و بزرگ‌ترین پروژه‌ها را در شهر، در دست انجام دارد، حدود ۵هزار میلیارد تومان، ارزش پروژه‌های شهرداری مشهد با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) است.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: در حاشیه شهر و تمرکزی که روی شهرک شهید رجایی داشتیم، باز هم قرارگاه خاتم الانبیا حضور داشت، مجموع همکاری شهرداری و سپاه پاسداران بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان است.

منبع: فارس

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.