مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از فعالیت ۴۵۰ مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و گفت: راه اندازی مراکز نیکوکاری و مردمی کردن برخی از خدمات این نهاد با استقبال مردم استان مواجه شده است.

استقبال مردم خراسان رضوی از مراکز نیکوکاری/ ۴۵۰ مرکز فعال هستند

به گزارش قدس آنلاین، حبیب الله آسوده، با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی گفت: این نهاد از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، که این امر نشان از توجه امام خمینی (ره) در رسیدگی به امور محرومان است و البته با همت مردم در کنار اعتبارات دولتی به نیازمندان ارائه خدمت می‌شود.

وی از فعالیت بیش از ۴۵۰ مرکز نیکوکاری در خراسان رضوی خبر داد و افزود: این مراکز با محوریت مردم و عموماً مساجد فعالیت دارند.

آسوده از کمک‌های مومنانه در قالب رزمایش مواسات و همدلی با مشارکت دستگاه‌های مختلف و با فرماندهی نماینده ولی فقیه در استان گفت و اظهار کرد: در این قالب و با مشارکت همه دستگاه‌ها، یک میلیون و ۴۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و مددجویان توزیع شده است.

وی مردمی بودن و مردمی کردن فعالیت‌های کمیته امداد با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان را مطرح کرد و ادامه داد: کمک‌های نیکوکاران در حوزه مشارکت‌های مردمی با همکاری مراکز نیکوکاری و یا توسط دفاتر کمیته امداد به دست نیازمندان و مددجویان می‌رسد. که مراکز نیکوکاری به صورت مستقیم و فقط با نظارت کمیته امداد فعالیت دارند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.