فرماندار گناباد گفت: ۲۶ هزار سبد کالا در مجموع به ارزش ۷۵ میلیارد ریال از ابتدای شیوع ویروس همه گیر کرونا بین آسیب دیدگان و افراد مستضعف در این شهرستان توزیع شده است.

۲۶ هزار سبد کالا بین آسیب دیدگان کرونا در گناباد توزیع شده است

به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی در آیین توزیع ۶۰۰ سبد معیشتی در گناباد افزود: این بسته ها با اولویت اقشار آسیب دیده از کرونا و افراد و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شد.

وی ادامه داد: با وجود مشکلاتی که شیوع ویروس همه گیر کرونا در بخشهای مختلف و از جمله در حوزه کارگری ایحاد کرده بود ولی با رویکردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید از این آسیب دیدگان حمایت شد.  

فرماندار گناباد گفت: این بیماری سایر کشورها و حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی را هم با تنگناهایی مواجه کرد ولی در کشور ما با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و سیاستهای دولت این مساله به خوبی مدیریت شد.

قربانی افزود: با همدلی و همکاری بین بخشی اجازه ندادیم تبعات و مشکلات شیوع این بیماری در سطح جامعه افزایش یابد.

در پایان این آیین، ۶۰۰ بسته معیشتی در مجموع به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بین محرومان و آسیب دیدگان کرونا در گناباد توزیع شد.

قرارگاه مواسات و همدلی برای حمایت از اقشار آسیب دیده کرونا به دنبال تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل این قرارگاه در گناباد تشکیل و از ابتدای شیوع ویروس همه گیر کرونا ۲۶ هزار بسته کمک معیشتی بین این افراد و خانواده های محروم توزیع شد.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۵۹۸ هزار و ۸۷۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۷۳ تن از بیماران مبتلا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۵۹ هزار و ۷۳۶ نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.