طلبه قمی قهرمان مسابقات رزمی، مدال‌های جهانی مسابقات کیوکوشین خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

طلبه قمی مدال‌های قهرمانی‌اش را به موزه آستان قدس اهدا کرد

به گزارش قدس آنلاین، این ورزشکار طلبه قمی اهدای دستاوردهای ورزشی خود به موزه رضوی را افتخاری برای خود دانست و گفت: کسب مقامات ورزشی لطف الهی است که باهمت عالی به نتیجه می‌رسد.

محمدصادق قنبری افزود: اهدای مدال‌ها و کاپ‌های قهرمانی نذری بود که برای کسب موفقیت در مسابقات قزاقستان رخ داد و نیت کردم بعد از موفقیت در این مسابقه مدال‌های قهرمانی را به ساحت مقدس رضوی هدیه کنم.

این ورزشکار قهرمان ادامه داد: در حال حاضر تمامی دستاوردهای ورزشی خود را به آستان مقدس رضوی اهدا کرده‌ام و از این به بعد نیز تمامی آنچه در این راه کسب خواهم کرد پیش کش به این آستان خواهد بود.

 مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی نیز در این مراسم تنوع مدال‌ها در گنجینه مدال رضوی را به‌واسطه فرهنگ پهلوانی و روحیه ارادت به ساحت اهل‌بیت(ع) در میان ورزشکاران عنوان کرد.

عمار خسروجردی با اشاره به طلبه بودن این ورزشکار، این ویژگی را امتیازی مهم برای وی برشمرد و گفت: ورزش به دلیل جذابیتی که برای جوانان دارد می‌تواند در کنار معنویات عنصری اثربخش برای تبلیغ نگاه دینی در جامعه باشد.

گفتنی است محمدصادق قنبری ورزشکار رشته کیوکوشین، کاپ‌های قهرمانی خود در مسابقات جهانی کشور رومانی و مسابقات جهانی که در کشور قزاقستان برگزار شد، به همراه لوح افتخار حضور در مسابقات سوپرفایت جهانی و کمربندی قهرمانی مسابقات سبکی کشوری را به همراه سایر افتخاراتی که در مسابقات داخلی کسب کرده بود را طی این مراسم به حرم مطهر رضوی اهدا کرد تا بعد از گذراندن مراحل قانونی در گنجینه مدال موزه آستان قدس رضوی در معرض بازدید عموم علاقه‌مندان قرار گیرد.  

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.