۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
کد خبر: 741617

«آلیسون بکر» دروازه‌بان برزیلی باشگاه لیورپول با انتشار پستی تایید کرد که پدرش در دریاچه‌ای در نزدیکی خانه ییلاقی آنها غرق شده است.

پدر دروازه‌بان لیورپول غرق شد

قدس آنلاین:  این خبر در ساعات ابتدایی امروز(پنجشنبه) توییتر باشگاه اینترناسیونال برزیل که باشگاه اسبق بکر محسوب می‌شود، منتشر شد.

براساس گزارش ای‌اس‌پی‌ان برزیل، پس از اعلام مفقود شدن پدر آلیسون بکر، اداره آتشنشانی و پلیس محلی منطقه بعد از جستجو، جسد وی را از داخل آب بیرون آوردند.

مطابق گزارش رویترز پلیس محلی مرگ «خوزه آگوستینو» را به دلیل غرق شدن در دریاچه‌ای در جنوب برزیل تایید کرده است.

آلیسون فوتبال حرفه‌ای خود را در باشگاه اینترناسیونال آغاز کرد و ۱۱۵ بار برای این تیم به میدان رفت و سپس در سال ۲۰۱۶ راهی آ.اس رم شد.

دروازه بان ۲۸ ساله برزیلی در سال ۲۰۱۸ توضیح داده بود که پدرش که خود نیز در پست دروازه‌بان فوتبال را دنبال کرده بود، وی را برای گلر شدن تحت تاثیر قرار داده است.

او در گفت‌وگو با تارنمای رسمی باشگاه لیورپول گفته بود: من یک خانواده دروازه‌بان دارم. پدرم برای تیم محل کارش دورازه‌بانی می‌کرد، مادرم در دبیرستان دروازه‌بان هندبال بود و پدربزرگم در لیگ آماتور فوتبال بازی می‌کرده است. بعد از آنها برادرم فوتبال را شروع کرد و در آخر هم من. دروازه‌بانی در خون من است.

پدر «آلیسون بکر» غرق شد

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.