وقتی مادر در حال عبور از مقابل خودرو دخترش بود این خودرو کمی سر خورده و به او برخورد کرد و بدین ترتیب مادر زیر چرخ‌های خودرو دخترش آن هم بعد از دریافت اولین دز از واکسن کرونا جان داد.

مادربزرگ برزیلی بعد از دریافت واکسن کرونا زیر چرخ ماشین دخترش رفت!

به گزارش قدس آنلاین، اعتماد آنلاین نوشت: یک زن سالخورده برزیلی که قصد داشت دریافت واکسن کرونا را جشن بگیرد طی برگزاری مراسم در یک سانحه کشته شد.

این زن ۹۴ساله که آدنا باتیستا نام داشت، هنگامی که سه فرزندش خواستند به مناسبت دریافت واکسن کرونا برایش جشنی برگزار کنند و عکسی به یادگار بگیرند زیر چرخ‌های خودرو دخترش کشته شد.

این سه فرزند که به همراه مادرشان به محل دریافت واکسن رفته بودند در راه بازگشت در محلی ایستادند تا عکسی به یادگار بگیرند، اما وقتی مادر در حال عبور از مقابل خودرو دخترش بود این خودرو کمی سر خورده و به او برخورد کرد و بدین ترتیب مادر زیر چرخ‌های خودرو دخترش آن هم بعد از دریافت اولین دز از واکسن کرونا جان داد.

از سوی دیگر واکسن کرونا باعث استعفای وزیر بهداشت آرژانتین شد؛ این استعفا بعد از آن صورت گرفت که یکی از خبرنگاران در صفحه توییترش نوشت، موفق شده است از طریق رانت وزیر بهداشت بدون نوبت واکسن کرونا را دریافت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.