۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۶
کد خبر: 741828

با اجاره آپارتمان مبله در تهران تمام امکاناتی که در خانه خودتان وجود داشته را می توانید در آپارتمانی که اجاره می کنید نیز پیدا کنید.

اجاره آپارتمان مبله بهتر است یا رزرو هتل؟

اگر اهل سفر باشید و یا به خاطر شرایط شغلیتان مجبور به رفتن به سفرهای متعدد هستید، شاید بین دوراهی ماندن در هتل و یا رفتن به یک آپارتمان مبله مانده باشید. از گذشته تا کنون هتل ها و هاستل ها همیشه اولویت اول همه ی افراد  در سفر بوده اند، اما در دنیای امروزه و با روی کار آمدن آپارتمان های مبله ای که اجاره داده می شوند انتخاب بین اینها قدری چالش بر انگیز شده است. در ایران نیز این چالش وجود دارد، شهری مثل تهران که روزانه مسافران زیادی می پذیرد هم دارای هتل است هم آپارتمانهای مبله، از آنجایی که تعداد این هتل ها در تهران زیاد نبوده و قیمت ارائه آنها نیز بالاست بسیاری از مسافران اجاره آپارتمان مبله در تهران را برای اقامتشان در این شهر ترجیح می دهند. در این مطلب می خواهیم بگوییم انتخاب کدام یک از این دو در نهایت به نفع شما خواهد بود.

از مزایای اجاره آپارتمان مبله در تهران و در سراسر ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با اجاره خانه روزانه در تهران فضای بیشتری نصیب شما خواهد شد. همه ی ما حداقل یک شب را در یک هتل گذرانده ایم و می دانیم که هتل ها جز اتاقی برای خواب و یک تخت خواب و سرویس بهداشتی چیز بیشتری برای ارائه ندارند، این در حالی است که با اجاره خانه روزانه در تهران فضایی که در اختیار شما قرار می گیرد یک آپارتمان کامل است که با توجه به متراژی که دارد ، یک یا دو اتاق خواب داشته و از یک فضا به عنوان نشیمن و آشپزخانه نیز برخوردار است.

  • با اجاره روزانه خانه در تهران شما از آزادی بیشتری برخوردار خواهید شد. ماندن در یک هتل ساعت ورود و خروج شما به اتاقتان را محدود می کند، همچنین همیشه باید در ساعت مقرری در رستوران هتل حضور داشته باشید تا به وعده های غذایی که در آن سرو می شود به موقع برسید. در حالی که با اجاره آپارتمان مبله از طریق سایت تهران مبله می توانید در آشپزخانه ای که در واحد مبله تان دارید آشپزی کنید و یا از رستورانهای اطراف غذا سفارش دهید.
    همچنین از خدمه ای که برای تمیز کردن اتاق به سراغ شما می آیند هم دیگر خبری نیست و هر زمانی شما که تمایل داشتید می توانید واحد مبله خودتان را مرتب کنید.

  • اگر حیوان خانگی دارید، پیدا کردن هتلی که به شما اجازه دهد تا حیوانتان را با خود به داخل اتاق ببرید بسیار دشوار است، این در حالی است که با اجاره روزانه خانه در تهران می توانید با هماهنگی مسئولان این واحد ها، حیوان خانگی خود را با خودتان به آپارتمانتان ببرید و دیگر نگران این موضوع نباشید.

  • خانه های مبله به گونه ای طراحی شده اند که شما احساس کنید در خانه ی خودتان هستید. با اجاره آپارتمان مبله در تهران تمام امکاناتی که در خانه ی خودتان وجود داشته را می توانید در آپارتمانی که اجاره می کنید نیز پیدا کنید. امکاناتی چون لوازم خانگی کامل که شامل اجاق گاز، یخچال و تلویزیون است. همچنین با وجود داشتن ماشین لباسشویی در واحد مبله ای که اجاره می کنید نگران شستشوی لباس های خود نخواهید بود، این قضیه اگر با خانواده سفر می کنید یا یک سفر کاری طولانی پیش رو دارید از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

  • همانطور که می دانید برای اقامت داشتن در یک هتل باید به ازای هر فرد مبلغی جداگانه پرداخت کنید. این در حالی است که با اجاره خانه روزانه در تهران از طریق سایت تهران مبله شما تنها هزینه ی یک واحد آپارتمان را بدون توجه به تعداد همسفرانتان پرداخت خواهید کرد. این مسئله در سفر های خانوادگی و گروهی، از منظر اقتصادی می تواند به نفع شما تمام شود.

  • سرویس ها و امکاناتی که با اجاره روزانه خانه در تهران در اختیار شما قرار می گیرد به مراتب بیشتر از امکانات یک هتل است. شما با اقامت داشتن در یکی از واحد های تیم تهران مبله می توانید هر زمانی که بخواهید از تیم نظافت آپارتمان درخواست کنید تا واحد شما را برایتان تمیز و مرتب کنند. همچنین برای تمامی واحد ها نگهبانی در نظر گرفته شده تا در صورت نبود شما در منزل از وسایلی که در خانه گذاشته اید نگهداری کند.
    اکثر واحدهایی که از طریق سایت تهران مبله اجاره می کنید دارای اینترنت پر سرعت رایگان هستند که دسترسی شما به اینترنت را راحت می کنند. همچنین با اجاره واحد های تهران مبله دیگر نگران جای پارک نخواهید بود، چرا که این تیم برای تمام واحد های مبله ای که ارائه می دهد یک جای پارک اختصاصی در نظر گرفته است.

  • اگر به جای هتل، آپارتمان مبله اجاره کنید، می توانید به جای اینکه در مناطقی که هتل ها وجود دارند مستقر شوید در هر کدام از نقاط شهر که دلخواهتان است و یا جلسه های کاریتان در آن نقطه برگزار می شود یک سوئیت مبله اجاره کرده تا از رفت و آمد در طول سفر و ماندن در پشت ترافیک های سنگین خیابان های تهران در امان بمانید.

  • با توجه به شرایط جدیدی که ویروس کرونا رقم زده اقامت داشتن در یک آپارتمان مبله به مراتب ایمن تر است. چرا که تعداد افرادی که در این آپارتمان ها مستقر می شوند بسیار کمتر ازهتل هاست. همچنین فضاهای اشتراکی مثل راهروها و آسانسور ها با توجه به اینکه تعداد افراد کمتری در آپارتمان ها رفت و آمد می کنند ایمن تر و پاکیزه تر از هتل ها خواهد بود.
    به علاوه تعداد اتاقهایی که در یک هتل وجود دارد به قدری زیاد است که خدمه فرصت نمی کنند آنها را به صورت صد در صدی ضدعفونی کنند این در حالی است که با توجه به کمتر بودن تعداد سوئیت های یک آپارتمان مبله تیم نظافت وقت بیشتری برای ضدعفونی کردن هرکدام از سوئیت ها خواهند داشت.

اگر آپارتمان مبله ای که می خواهید اجاره کنید را از طریق سایت تهران مبله انتخاب کرده باشید، می توانید از تیم نظافت بخواهید تا ضدعفونی کردن سوئیت مبله شمارا پیش روی خودتان انجام دهند تا خیالتان از هر نظر راحت باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.