استاندار خراسان رضوی گفت: در هفته های آینده محدودیت های جدیدی برای پرواز های خارجی در مشهد اعمال خواهد شد.

محدودیت های جدید پروازهای خارجی برای ورود به مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق معتمدیان در جلسه ستاد کرونا استان افزود: تا کنون شش فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در استان شناسایی شده اند و بستری هستند که البته خوشبختانه حال عمومی آنان خوب است.

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از این افراد با خارج از کشور هم ارتباطی نداشتند این جای نگرانی وجود دارد که این ویروس در مشهد در حال انتشار است و در این شرایط نیاز است که مردم جدی تر بگیرند و بیشتر از قبل مسایل بهداشتی را رعایت کنند.

 استاندار خراسان رضوی با تاکید بر لزوم کنترل بیشتر در مبادی ورودی مشهد به ویژه فرودگاه گفت : روزانه مسافرهای زیادی از سراسر  کشور و همچنین کشور های دیگر به مشهد مقدس وارد می شوند که این موضوع مهمی است و باید کنترل ها و نظارت ها را در فرودگاه برای ورود مسافر ها بیشتر کنیم.

 معتمدیان افزود: خدا را شکر وضعیت نسبتا مطلوبی در مقابله با ویروس کرونا نسبت به سایر استان های کشور داریم و این نشان از تلاش همه دستگاه های اجرایی در استان و همچنین رعایت همگانی مردم است.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش ترددها و حضور مردم در مراکز خرید باید کنترل ها و نظارت ها را افزایش بدهیم و از مردم می خواهیم پروتکل های بهداشتی را به خوبی در این ایام رعایت کنند تا شاهد اتفاقات بدی در استان نباشیم.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.