اهل خراسان هستند، چند ساعتی با حرم حضرت بیشتر فاصله ندارند، دل‌هایشان سوی امام رئوف پر می‌کشد...

تشرف زائران روستاهای اطراف گناباد به بارگاه شمس‌الشموس/ امام رئوف حاجت می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، اهل خراسان هستند، چند ساعتی با حرم حضرت بیشتر فاصله ندارند، دل‌هایشان سوی امام رئوف پر می‌کشد اما مشکلات پیش رویشان آنها را از زیارت باز داشته است.

با هر کدام که صحبت می‌کنی اشک در چشمانش جمع می‌شود و دانه‌های آن به زلالی باران از گونه‌ها سرازیر می‌شود، وقتی خبر دعوت را به آنها می‌دهیم از فرط خوشحالی زبانشان بند می‌آید و فقط با زبان گریه حرف می‌زنند.

این‌ها همان همشهری‌های عزیزمان در گناباد و روستاهای اطراف هستند که به دلایل مختلف نتوانسته‌اند به زیارت امام هشتم بروند و حالا به کمک کانون خادمیاران رضوی دعوت شده‌اند.

پیرمرد روستایی در حالی که با دستان پینه بسته اشک‌هایش را پاک می‌کند به خبرنگار تسنیم در گناباد می‌گوید: باورم نمی‌شود امام رضا(ع) من را دعوت کرده و قرار است به پابوسش بروم؛ تنها آرزویم برآورده شد.

  

خانمی که چادرش را روی سر کشید نیز در همان حال گریه می‌گوید: وقتی اسم حرم می‌آمد دلم پر می‌کشد و در دل می‌گفتم روزی خواهد رسید که من هم به دیدار ضامن آهو بروم؟ چندی قبل دلم بدجور شکست و در اتاق تنها نشستم و یک دل گریه کردم و خود امام هشتم(ع) را قسم دادم تا من هم یکبار به زیارتش بروم که بعد از یک هفته خبر دعوت آمد و حجتم برآورده شد.

حجت الاسلام حجت نصیری مسئول کانون خادمیاران رضوی گناباد اظهار داشت: در ۲ سال گذشته پنج مرحله اعزام به مشهد مقدس داشته‌ایم که تاکنون ۸۰۰ زائر محروم از شهر گناباد و روستاها به مدت ۳ روز میهمان امام رضا (ع) بوده‌اند.

وی افزود: تاکنون توسط کانون خادمیاری چهار مرحله توزیع بسته‌های معیشتی نیز داشته‌ایم که در آخرین مرحله بیش از ۱۰۰۰ بسته توزیع شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.