نمایندگان مجلس با رفع ابهام بندی از لایحه بودجه مصوب کردند که تعرفه اینترنت پیام رسانهای شاد و دانشگاهی در سال آینده همچنان رایگان است.

تعرفه اینترنت پیام رسان شاد در سال آینده هم رایگان خواهد بود

قدس آنلاین:به گزارش ایسنا، در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه و در ادامه بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۰ مصطفی طاهری نماینده زنجان رفع ابهامی را درباره تبصره ۱۸ مطرح کرد، مبنی بر این که موضوع تعرفه اینترنت داخلی شامل پیام رسان های شاد، دانشگاه ها و مراکز دولتی نمی شود و آنها در سال آینده رایگان خواهند بود.

روز گذشته مجلس در تبصره ۱۸ دولت را مکلف کرده بود که نرخ تعرفه اینترنت را برای استفاده از پیام رسان های داخلی ۲۰ درصد نرخ تعرفه پیام رسان خارجی تعیین و وصول کند.

بعد از این مصوبه محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که مدتهاست استفاده از شاد رایگان است اما در مصوبه جدید مجلس دولت مکلف شده است قیمت پیام رسان داخلی را ۲۰ درصد اینترنت لحاظ کند این یعنی عملا دیگر دولت اجازه رایگان کردن شاد را ندارد و از سال بعد استفاده از شاد صرفا با پرداخت هزینه ممکن است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در همین راستا با این رفع ابهام موافقت کردند که تعرفه اینترنت پیام رسانهای داخلی مانند شاد، دانشگاه‌ها و مراکز دولتی در سال آینده همچنان رایگان است و مشمول هزینه نمی‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.