نامزد ریاست فدراسیون فوتبال پس از آنکه نتوانست آرای لازم را کسب کند گفت: فوتبال دیگر به من نیاز ندارد چرا که اگر نیاز داشت امروز در مجمع رای می آوردم.

اولین واکنش علی کریمی بعد از ناکامی در انتخابات فدراسیون فوتبال

به گزارش قدس آنلاین ، علی کریمی در مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال ۹ رای کسب کرد و نتوانست به مرحله بعدی این رای گیری راه پیدا کند و به همراه مصطفی آجورلو از مجمع خارج شد.

کریمی پس از این اتفاق گفت: بعد از سال‌ها طبیعتاً شرایط برای حضور فوتبالی‌ها فراهم شد که بتوانیم در انتخابات شرکت کنیم اما نتیجه آنطور که می‌خواستیم رقم نخورد.

وی ادامه داد: برای رئیس آینده فدراسیون آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتواند کارهای اساسی برای این فوتبال انجام دهد.

کریمی ادامه داد: از ابتدا هم می‌دانستیم که در این مجمع چه اتفاقی رقم خواهد خورد. صرفاً برای این حضور پیدا کردم که بعداً نگویند شرایط برای فوتبالی‌ها فراهم شد اما نیامدند. نتیجه انتخابات از قبل مشخص بود. از ۹ نفری که به من رای دادند تشکر می‌کنم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: این مجمع نشان داد و مشخص کرد که فقط ۹ نفر می‌خواستند شرایط فوتبال تغییر کند. امیدوارم رئیس آینده فدراسیون این نفرات را اذیت نکنند و اجازه بدهند کارشان را انجام دهند.

علی کریمی در ادامه خاطرنشان کرد: آرایی که اعضای مجمع دادند برای من قابل احترام است، اگر من هم جای اعضای مجمع بودم به هرکسی که دوست داشتم رای می‌دادم. این موضوع را به وجدان دوستان واگذار می‌کنم و امیدوارم اعضای مجمع پیش وجدانشان راحت باشند.

کریمی در مورد اینکه آیا این مجمع هم مهندسی شده بود گفت: مهندسی را نمی دانم اما جا دارد روز مهندس را به مهندسین عزیز تبریک بگویم و برایشان آرزوی موفقیت کنم.

علی کریمی در پایان به این پرسش که آیا همچنان در فوتبال حضور خواهد داشت و کار مربیگری خواهد کرد گفت: فوتبال دیگر نیازی به من ندارد چرا که اگر نیاز داشت حتماً رای می‌آوردم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.