شرکت اپل قصد دارد در سری بعدی گوشی‌های هوشمند خود، نسخه آیفون مینی را باز هم عرضه کند.

آیفون ۱۳ مینی علی رغم فروش کم آیفون ۱۲ مینی روانه بازار می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سال گذشته اپل مدل جدید آیفون ۱۲ مینی را در سری آیفون های خود معرفی کرد که یک گوشی هوشمند جمع و جور با مشخصات پرچمداران بود. نه تنها ۱۲ مینی، بلکه اپل گوشی هوشمند iPhone SE خود را نیز احیا کرد و این یک گوشی جمع و جور ارزان قیمت و در عین حال قدرتمند بود. اگرچه آیفون ۱۲ مینی حتی با مشخصات پرچمدار خود موفق به فروش زیادی نشده است، اما این به معنای متوقف شدن اپل نیست و امسال شاهد آیفون ۱۳ مینی خواهیم بود.

با فروش ضعیف آیفون ۱۲ مینی، تصور بر این بود که این امر ممکن است به معنای پایان گوشی‌های هوشمند مینی اپل باشد. Jon Prosser اشاره کرد که اپل تولید گوشی هوشمند مینی را در سه ماه آینده متوقف خواهد کرد. با این حال ، این افشاگر همچنین گفت که این بدان معنا نیست که اپل فروش آیفون ۱۲ مینی را متوقف می کند، آنها می توانند در هر زمان تولید را دوباره شروع کنند و دلیل عدم تولید بیشتر این بود که ممکن است اپل قبلاً به تقاضای فعلی آیفون ۱۲ مینی رسیده باشد.

باید بپذیریم که آیفون ۱۲ مینی گوشی جالبی است، با نمایشگر ۵.۴ اینچی تنها افرادی که به دستگاه های جمع و جور علاقه‌مندند آن را خریداری می کنند، برای مقایسه، این روزها گوشی‌های پرچمدار با اندازه نمایشگر ۶.۵ تا ۷ اینچ روانه بازار می‌شوند، برای آن دسته از افرادی که گوشی‌های هوشمند کوچک و جمع و جور را دوست دارند ، فروش کم آیفون ۱۲ مینی مسئله‌ای نخواهد بود زیرا ممکن است آیفون ۱۳ مینی امسال را دریافت کنیم.

طبق گفته های Jon Prosser ، امسال نیز شاهد پرچمدار Mini خواهیم بود، شایعات حاکی از آن است که سری آیفون ۱۳ دارای اندازه‌ای مشابه سری آیفون ۱۲ خواهد بود. چهار مدل دقیقاً مانند سری ۱۲ وجود خواهد داشت و مجددا، آیفون ۱۲ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی و پس از آن یک نمایشگر ۶.۱ اینچی در آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو عرضه شد، در حالی که ۱۲ Pro Max از یک نمایشگر عظیم ۶.۷ اینچی برخوردار بود.

یک دلیل احتمالی برای فروش کم

اپل سال گذشته ۵ آیفون به بازار عرضه کرد، همچنین شاهد تولد دوباره آیفون SE بودیم. این گوشی همچنین یک گوشی جمع و جور است که اندازه آن فقط ۴.۷ اینچ است و بعد از مدتها بیرون آمد. کاربران نیز منتظر گوشی هوشمند SE بودند و این دستگاه ماه‌ها قبل از عرضه سری ۱۲ آیفون به بازار عرضه شد و افرادی که یک آیفون جمع و جور می‌خواستند ممکن است با آیفون SE همراه شده باشند و این امر می‌تواند دلیل فروش کم آیفون ۱۲ مینی باشد. خوب ، امسال ممکن است دیگر یک آیفون SE جمع و جور نبینیم بنابراین فضای بیشتری به آیفون ۱۳ مینی می‌دهد. نظرات خود در مورد گوشی های هوشمند Mini را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.