استاندار خراسان رضوی بر برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با احتکار و گرانفروشی کالا در استان تاکید کرد.

استاندار خراسان رضوی بر برخورد قاطع با گرانفروشی تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق معتمدیان در نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی در محل استانداری گفت: بازرسی‌ها و نظارتها در عرضه کالاها به قیمت مناسب باید در سطح استان تشدید شود.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی هم باید از خروج دام زنده، گوشت مرغ و گوشت قرمز از خراسان رضوی بدون مجوز دامپزشکی جلوگیری کند.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر پیگیری جذب سهمیه روغن خام کارخانه های استان گفت: این روغن باید به منظور تصفیه و سپس توزیع آن در سطح استان در اختیار کارخانه ها قرار گیرد. معتمدیان افزود: سهمیه مازاد گوشت مرغ منجمد طرح تنظیم بازار خراسان رضوی هم باید توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان گرفته و پیگیریهای لازم برای افزایش ذخایر گوشت مرغ از سوی این شرکت انجام گیرد.

وی همچنین توزیع گوشت مرغ منجمد در سطح خراسان رضوی را مورد تاکید قرار داد و گفت: اخذ سهمیه گوشت مرغ گرم برای توزیع در استان نیز باید از طریق وزارت جهاد کشاورزی مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نزدیکی ایام عید نوروز گفت: پیگیری جذب کالاهای اساسی مورد نیاز استان برای توزیع در ایام پایانی سال و نوروز سال ۱۴۰۰ ضروری است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.