چهار فرد که سلاح با خود حمل می‌کردند با یورش شبانه و وحشتناک به یک بنگاه املاک در جاده سیمان اقدام به سرقت وجوه نقد کرده و از محل متواری شدند.

حمله شبانه سارقان مسلح به یک بنگاه املاک

عقربه‌های ساعت عدد ۲۱:۲۰ شب را نشان می‌داد که یک دستگاه پراید سفیدرنگ نبش خیابان کشمیری ۲ توقف کرد. در یک چشم به هم زدن چهار فرد قوی‌هیکل در حالی که در دستان آن‌ها یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه سلاح شبیه وینچستر، دیلم و چوب قرار داشت به سمت یک بنگاه املاک حمله‌ور شدند. در همین حال راننده پراید ۱۳۲ هم در محل انتظار سارقان مسلح را می‌کشید تا پس از اجرایی شدن نقشه آن‌ها را از صحنه جرم فراری دهد.

آنچه در بازبینی دوربین‌های مداربسته به وضوح دیده می‌شد این بود که سارقان مسلح که سر و صورت خود را پوشانده بودند برای ایجاد رعب و وحشت ابتدا با دیلم شیشه‌های این واحد صنفی را تخریب و به سمت یکی از مالکان بنگاه املاک حمله‌ور می‌شوند، اما وقتی با مقاومت او روبه‌رو شده‌اند، با سلاح سرد و چوب او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند تا جایی که قسمتی از گوش این فرد با ضربه سلاح سرد آسیب می‌بیند.

گزارش قدس حاکی است، در همین حین فردی که سلاح کلاش در دست داشته اسلحه را مسلح می‌کند و با نشانه رفتن به سمت مالک بنگاه از او می‌خواهد هر چه پول دارد تحویل آن‌ها بدهد تا جانش در امان باشد،اما بازهم طعمه این سرقت مسلحانه تن به خواسته سارقان بی‌رحم نمی‌دهد تا اینکه یکی از متهمان با حمله به سمت مالباخته که با خود حدود

۱۳ میلیون تومان وجه نقد داشته است، موفق می‌شود آن را از جیب کتش خارج و سرقت کند.

در حالی که افراد مسلح هر لحظه احتمال می‌دادند مأموران پلیس سر برسند، به سرعت از محل متواری شدند و کمی بعد مأموران پلیس در محل حاضر شدند و پس از انجام تحقیقات اولیه، ماجرای این سرقت مسلحانه را به مقام قضایی در دادسرای انقلاب مشهد منعکس کردند.

در پی این اقدام هم پرونده برای پیگیری تخصصی در اختیار پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی قرار گرفت. با توجه به حساسیت ماجرا اقدام‌های شبانه‌روزی و ردزنی سارقان مسلح در دستور کار قرار می‌گیرد تا اینکه در پی بازبینی دوربین‌های مداربسته و دیگر بررسی‌های فنی، هویت تمامی سارقان مسلح و مالک خودرو مورد استفاده قرار گرفته در سرقت هم شناسایی شد. چند ساعت بعد تلاش بی‌امان پلیس نتیجه داد  و محل اختفای یکی از سارقان در یکی از روستاهای اطراف مشهد شناسایی و به محاصره پلیس درآمد.

این موضوع به اطلاع مقام قضایی در دادسرای انقلاب مشهد رسید و دستور ورود به محل اختفای متهم صادر و پلیس در یک عملیات غافلگیرانه این فرد را که شنیده می‌شود در یک نزاع منجر به قتل حضور داشته و تحت تعقیب دستگاه قضایی نیز بوده را دستگیر می‌کند و در پی این اقدام مأموران پلیس یک قدم به دستگیری چهار عضو فراری باند سرقت مسلحانه نزدیک‌تر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.