انصارالله یمن تأکید کرد، اگر تجاوز و محاصره ادامه یابد، ارتش یمن نیز به پاسخ مشروع خود ادامه خواهد داد.

انصارالله: پیروزی بر دشمنان بسیار نزدیک است/عربستان و متحدانش التماس می کنند نبرد را متوقف کنیم

قدس آنلاین:  به گزارش  شبکه خبری المیادین، علی الموشکی، معاون رئیس مرکز ستاد وزارت دفاع یمن گفت: پیروزی بر متجاوزان و دشمنان بسیار نزدیک شده است. ائتلاف سعودی و حامیان آن به ما التماس می‌کنند که عملیات نظامی را متوقف کنیم. درخواست ائتلاف متجاوز از صنعا برای توقف عملیات نظامی مسخره است. چگونه از آزادی خاکمان و پاکسازی مناطق و استان‌های اشغال شده که متجاوزان و مزدوران آن را آلوده کردند، دست بکشیم.

وی گفت: اگر تجاوز و محاصره ادامه یابد ارتش ما پاسخ مشروع خواهد داد و به روند ارتقای صنایع نظامی و توانایی‌های دفاعی خود ادامه خواهیم داد. ما به نبرد آزادی وطن و رهایی آن از زیر سلطه بودن و پاکسازی هر وجب از خاک کشورمان که اشغالگران آن را آلوده کرده‌اند، ادامه می‌دهیم.

الموشکی گفت: مردم یمن امروز به مرحله‌ای رسیده‌اند که بعد از فداکاری‌های بسیار نمی‌توانند به عقب بازگردند. یمن قدرت کامل را برای تحقق توازن بازدارندگی در اختیار دارد و همین مسئله باعث شده کشورهای متجاوز سست‌تر از خانه عنکبوت باشند.

الموشکی گفت: عملیات نیروی موشکی و پهپادی علیه فرودگاه‌های دشمن در عمق اراضی خاک آن موفقیت بزرگی را با هدفگیری دقیق به دست آورده است.

از سوی دیگر هشام شرف، وزیر خارجه دولت صنعا گفت: ما با قدرت با مجازات جمعی یمنی‌ها توسط ائتلاف سعودی مقابله خواهیم کرد.  

وی در دیدار با نماینده جدید سازمان ملل در یمن گفت: ما با هدف قرار دادن تأسیسات نظامی و اقتصادی حیاتی عربستان با اقدامات ائتلاف مقابله می‌کنیم تا رهبری نظام عربستان را آشفته کرده و این کشور را مجبور کنیم به صدای صلح و احترام به حقوق بشر گوش دهد و از هدف قرار دادن یمنی‌ها دست بردارد. صنعا مایل به صلح عادلانه براساس احترام به حاکمیت ملی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.