معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از استقبال از طرح زمستانه کتاب ۹۹ در استان خراسان رضوی با خرید بیش از ۵ میلیارد ریال کتاب در نخستین روز اجرای این طرح خبر داد.

فروش ۵ میلیارد ریال کتاب در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، افشین تحفه‌گر با اعلام این خبر، اظهار کرد: همزمان با آغاز اجرای طرح زمستانه کتاب از ۹ اسفند ماه در سراسر کشور اجرای این طرح در این استان نیز شروع شده است.

وی با اشاره به مشارکت ۱۱۲ کتاب‌فروشی در اجرای این طرح در خراسان رضوی، ادامه داد: از این تعداد ۸۳ کتابفروشی در مشهد و ۲۹ کتابفروشی در شهرستان‌ها واقع هستند.

تحفه‌گر تصریح کرد: کل یارانه اختصاص یافته به استان تا این لحظه مبلغ ۴ میلیارد و۶۵۰ میلیون ریال بوده که در روز اول مبلغ یک میلیارد و ۱۳۹ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۵۴۰ ریال آن مصرف شده است. کل فروش کتابفروشی‌های استان مبلغ ۵ میلیارد و  ۸۴ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۱۵۷ ریال و تعداد ۹۲۵۷ جلد کتاب فروش رفته است.

 وی افزود: علاقه‌مندان به استفاده از یارانه خرید کتاب طرح زمستانه تا ۱۶ اسفند ماه فرصت دارند تا نسبت به خرید کتاب دلخواه اقدام کنند.  آن دسته از دوستداران کتاب که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حضور در کتابفروشی‌ها خودداری می‌کنند، می‌توانند از طریق سفارش سیستم‌های فروش کتابفروشی‌ها و یا با سفارش تلفنی نسبت به خرید خود اقدام کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.