مجموعه ۳ جلدی شعر کودک سروده ناصر کشاورز توسط به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در قالب کتاب های پروانه روانه بازار کتاب شد.

انتشار مجموعه ۳ جلدی شعر کودک ناصر کشاورز

به گزارش قدس آنلاین، نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و ترغیب کودکان به کتابخوانی یکی از اهداف انتشارات به نشر از چاپ کتاب هایی با عنوان «پروانه» است. انتشارات به نشر به تازگی مجموعه ۳ جلدی شعر کودک سروده ناصر کشاورز از جمله شاعران موفق معاصر در حوزه شعر کودک و نوجوان را با تصویرگری ساقی ذاکر نژاد، مریم پیروزمهر و تهمینه خواجوی برای نخستین بار به چاپ رسانده است.

«دوست شود با خاک و آب»، «یکی شکل خود من» و «به سیب گفتم سلام خانم» از جمله عنوان های کتاب های این مجموعه شعر است. این مجموعه شعر کودکانه، مفاهیم و موضوعات کاربردی ویژه کودکان را در قالب موضوعات مختلف میوه ها، بازی، حیوانات، خانه، هستی و طبیعت، باور، مذهب، محیط پیرامون و دنیای خیالی کودک و... به کودکان آموزش می دهد. اشعار این مجموعه علاوه بر موسیقایی و شاد بودن با بهره گیری از تصاویر شعری ملموس و عینی برای کودک، حالت روایی و سیر داستانی خود را حفظ کرده است.

شعرهای این مجموعه۳ جلدی برای مخاطب گروه سنی «ب» سروده شده که با صفحه آرایی خاص و ویژه جذابیت‌های بصری متعددی را برای کودکان ایجاد می کند.

هر یک از جلدهای این مجموعه در شمارگان ۲ هزار نسخه، در قطع خشتی در ۲۴ صفحه منتشر شده و با قیمت ۱۴۰ هزار ریال در فروشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی به نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.