پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید مدیران این باشگاه نباید محمود فکری را برکنار کنند و باید منتظر استعفای او باشند.

پیراهن  استقلال برای حداقل ۵ نفر از بازیکنان گشاد است

قدس آنلاین: حسن روشن در گفتگو با ایلنا درباره تساوی استقلال تهران مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: من گفته بودم که استقلال با این نیمکت به جایی نمی‌رسد. باید به شما بگویم که حداقل پنج نفر از این بازیکنان، شاید هم بیشتر اصلاً به تیم استقلال نمی‌خورند و پیراهن هم خیلی برای آنها گشاد است!

روشن درباره اینکه گفته می‌شود یکی از استقلالی‌ترین کادرهای ممکن روی نیمکت این تیم وجود دارد، گفت: این نمی‌شود که، شما ببینید ما منکر خوب و درست‌کار بودن کسی نیستیم اما نیمکت استقلال مثل آشپزخانه شده است که سه تا آشپز دارد! خوب نیست که پرویز مظلومی به عنوان سرمربی بخواهد اینجا سرپرست باشد. این‌ها اگر آمدند که کمک کنند باید در اتاق بسته به عنوان کمیته فنی فعالیت کنند تا بگذارند فکری کارش را بکند.

او ادامه داد: الان استقلال مثل روسیه شده است که پوتین می‌رود و مدودف می‌آید! این درست نیست. واقعا اگر می‌خواهند به استقلال فکر کنند باید به بزرگان این باشگاه احترام بگذارند و هیبت سرمربی بودن خودشان را حفظ کنند. اگر قرار است کمک کنند باید از تیم دور باشند.

پیشکسوت استقلال درباره بازگشت قایدی به ترکیب با وجود مسائل انضباطی گفت: این تنها به این خاطر است که فکری برنامه ندارد. قایدی وقتی قرارداد دارد حق ندارد که طلب چیز دیگری کند، از طرفی حق دارد چون قرارداد همه را اضافه کردند اما برای او اضافه نشد.

روشن به دوران رایکوف اشاره کرد و گفت: یکی از راهکارهای رایکوف این بود که هر وقت می‌خواست قرارداد امضا کند همه را روی یک میز می‌نشاند و به همه اعلام می‌کرد که هر کسی چه اندازه پول می‌گیرد. آخرین موردش هم زمانی بود که مرحوم حجازی و چند بازی دیگر می‌خواستند به شهباز بروند و رایکوف گفت که ما به شما ۳۵ تومان بیشتر نمی‌دهیم. آنها هم گفتند که می‌خواهند خانه بخرند و گفته بودند که شهباز ۶۰ تومان می‌دهد تا این کار را انجام بدهند که رایکوف به آنها گفت بروید آنجا و خانه بخرید. ما همان سال باز هم چهارم شدیم.

پیشکسوت استقلال درباره شایعات درباره اخراج فکری گفت: آوردن او درست نبود و اینکه بخواهند کاپیتان خوب را اینگونه خراب کنند درست نیست، باید ابتدا می‌دیدند که حد و سطح او یک اندازه بود یا نه. الان نباید اصلا به کادرفنی دست بزنند و خودش باید برود. الان بهترین مربی دنیا را هم بیاورید استقلال همین است و هیچ فایده‌ای ندارد.

روشن با انتقاد به وضعیت کادرفنی استقلال گفت: شکست محمود فکری این است که صمد مرفاوی و پرویز مظلومی را کنار خودش نگه داشت؛ این عزیزان خودشان سرمربی بودند و نمی‌شد که روی نیمکت باشند. اگر آمده بودند که کمک کنند، که من بعید می‌دانم چرا که به نظرم منتظر این بودند که فکری برود تا خودشان جایگزین او شوند، این‌ها باید به کمیته فنی می‌رفتند تا آنجا چند نفر دیگر را کنار هم جمع کنند و به تیم کمک کنند که آن زمان فکری نمی‌توانست حرف آن‌ها را رد کند. نظر من این است که نباید به فکری دست بزنند، یکی از مشکلات او این است که دورش خیلی شلوغ است و باید دورش را خلوت کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.