۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 742239

دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر با انجام هشت بازی عصر دیروز برگزار شد که در اتفاقی عجیب چهار بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و تیم‌های پیکان، سپاهان و پرسپولیس و فولاد حریفان خود را شکست دادند.

پرسپولیس با «جلال» در صدر

پایان کار فکری

در حساس ترین بازی روز دوشنبه، شاگردان محمود فکری در رفسنجان به مصاف تیم مس رفتند که در نهایت آبی‌ها با نتیجه تساوی به کار خود پایان دادند تا بازار انتقادها از عملکرد کادرفنی استقلال همچنان داغ بماند. محمود فکری که خودش بهتر از هر کسی می‌دانست توقف در برابر مس رفسنجان پیامدهای خوبی برای این تیم به دنبال نخواهد داشت به تمام بازیکنان خود حتی به مهدی قایدی بازی داد که یازده روز در تمرینات شرکت نکرده بود. اما تفکرات عجیب محمود فکری هم به کمکش نیامد تا استقلال در این بازی روی اشتباه فرشید باقری یک موقعیت ایده آل به حریف رفسنجانی خود تقدیم کند تا آن‌ها مثل گل اول سپاهان به همان کیفیت دروازه سید حسین حسینی را باز کنند. پس از این گل استقلال با همان روند ضعیف خود بازی را تا پایان نیمه نخست ادامه داد تا مس تیم برتر میدان لقب گیرد.در نیمه مربیان استقلالی‌ها به نیت جبران نتیجه وارد زمین شدند تا در یک موقعیت کاملاً اتفاقی مدافعان مس با یک گل به خودی نتیجه بازی را به تساوی بکشند. پس از این گل تصور می‌شد استقلالی‌ها به آب و آتش بزنند تا نتیجه بازی را به سود خود تغییر دهند اما مدافعان مس به خوبی عمل کردند تا استقلالی‌ها با نتیجه تساوی به کار خود پایان دهند.با این تساوی زمزمه‌های برکناری فکری و کادرفنی‌اش به گوش رسید. گزینه بعدی استقلال فرهاد مجیدی است. 

یک بر یک ها

دیدار نساجی و آلومینیوم اراک نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.در تبریز، ماشین سازی تبریز با مهدی پاشازاده نخستین امتیاز خود را از شهرخودرو گرفت تا شاگردان مهدی رحمتی در روزی که با حاشیه های فراوانی رو به رو شده بودند به واسطه گل معراج پورتقی در دقیقه ۹۰ از یک شکست فرار کنند و به تساوی یک بر یک دست یابند.نفت مسجد سلیمان با مربیگری بهروز مکوندی در خانه یقه تراکتورسازی تبریز را گرفت تا رسول خطیبی در نخستین دیدارش با نتیجه یک بر یک متوقف شود. پیکان تهران در شهر قدس با دو گل تیم فوتبال نفت آبادان را شکست داد تا یک پیروزی ارزشمند بدست آورد. سپاهان نیز با تک گل سجاد شهباززاده تیم فوتبال گل گهر را شکست داد تا ناکامی این تیم در دیدار رفت را به این ترتیب جبران کند.فولاد هم یک بر صفر ذوب آهن را از پیش رو برداشت.

باز هم سید جلال

در آخرین دیدار این هفته هم پرسپولیس در تهران موفق شد سایپا را یک بر صفر شکست دهد و صدر را در کمتر از دو ساعت از سپاهان پس بگیرد. در این بازی باز هم سیدجلال حسینی بود که ناجی سرخ‌ها شد و گل سه امتیازی به ثمر رساند. در نیمه دوم اگرچه سایپا یک پارچه حمله بود اما بازهم مردان گل‌محمدی بودند که صاحب موقعیت می‌شدند و به راحتی آب خوردن از دست می‌دادند. پرسپولیس با این پیروزی ۳۳ امتیازی شد.سپاهان با ۳۱ امتیاز دوم و استقلال با ۲۷ امتیاز در رده سوم ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.