مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: دریافت تسهیلات کارت اعتباری سهام عدالت به صورت کاملا غیر حضوری و از طریق ثبت درخواست در سامانه سجام، ایوا و زمرد است.

پرداخت ۵۰درصد سهام عدالت به عنوان تسهیلات اعتباری/دریافت تسهیلات کارت اعتباری سهام عدالت کاملا غیر حضوری است

حسین امیررحیمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: اولین مرحله برای دریافت تسهیلات کارت اعتباری با ضمانت سهام عدالت،  احراز هویت در سامانه سجام است. 

وی بابیان اینکه برای دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری به بانک ها نمی باشد، افزود: افرادی که قبلا این فرآیند را طی کرده و دارای کد بورسی می باشند ، می توانند از طریق سامانه سجام  و همچنین سامانه ایوا برای بانک ملی و سامانه زمرد برای بانک تجارت درخواست خود برای دریافت تسهیلات به همراه مدارک لازم  را ثبت کنند و در صورت تایید مدارک، پس از ۳ روز کارت اعتباری برای آنها  صادر خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی  ادامه داد: افراد می توانند ۵۰ درصد ارزش سهام عدالت خود را به عنوان تسهیلات دریافت کنند و محدودیت هایی درباره اجرای این طرح از جمله اینکه آیا یک کارت می تواند تسهیلات اعتباری همه اعضای یک خانواده که دارای سهام عدالت هستند را پوشش دهد یا خیر، نیز  برطرف شده است و در قالب یک کارت این تسهیلات برای همه اعضای خانواده قابل دریافت می باشد.  

وی بیان داشت: افراد اگر تا یک ماه پس از دریافت این تسهیلات،  تمام مبلغ را به بانک برگردانند لازم به پرداخت هیچ گونه سودی نخواهند بود و این تسهیلات قرض الحسنه محسوب خواهد شد و از طرفی قادر خواهند بود در زمان های دیگری این تسهیلات را دریافت کنند اما اگربازپرداخت این تسهیلات را بعد از یک ماه انجام ندهند  زمان آن به صورت خودکار ۳ ساله با سود ۱۸درصد محاسبه خواهد شد.

 امیررحیمی  افزود: تاکنون بانک ملی ۷۰هزار کارت اعتباری برای این موضوع در مرحله اول برای سراسر کشور صادر کرده است که به محض اجرایی شدن طرح که به احتمال زیاد تا قبل از پایان سال جاری  می باشد  ، به افراد متقاضی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.