رئیس سازمان تبلیغات اسلامی وحدت را که هنر امام راحل بود برگرفته از قرآن برشمرد و افزود: راه برطرف کردن مشکلات بزرگ باید از مفاهیم قرآنی استخراج شود.

ایجاد وحدت میان شیعه و سنی هنر امام خمینی (ره) بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌ محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع فعالان قرآنی اهل سنت استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت و جایگاه والای قرآن گفت: تمسک به قرآن راه‌حل تمامی مسائل و مشکلات است و در این رابطه تفاوتی میان مسائل اقتصادی، سیاسی و یا فرهنگی نیست.

وی افزود: راه‌حل اصلی برای انجام هر کاری بازگشت به قرآن است و این راه از طرف خداوند متعال مقرر شده و تمسک به قرآن برای برطرف کردن مشکلات جامعه ضروری و تدبر در آیات نورانی قرآن برای اهل دقت غیرقابل‌ اجتناب است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی وحدت را که هنر امام راحل بود برگرفته از قرآن برشمرد و افزود: راه برطرف کردن مشکلات و مسائل بزرگ حاکمیتی باید از مفاهیم قرآنی استخراج شود و این نکته از اصول رهبران انقلاب اسلامی به شمارمی‌رود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با لزوم پرداختن به مفاهیم متعالی قرآن به شیوه‌ها و راه‌های مختلف اظهار کرد: مسائل بزرگ با مراجعه به قرآن حل می‌شوند بنابراین حفظ، نشر و تبلیغ مفاهیم قرآن ضروری و یک وظیفه الهی است.

وی در رابطه با وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به قرآن و خادمان آن بیان کرد: تبلیغات اسلامی به معنای نشر معارف قرآنی است و برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای خدمت به خادمان قرآن تنظیم شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نهادهای دولتی محدودیت‌هایی برای انجام فعالیت‌های خود دارند اما رابطه سازمان تبلیغات اسلامی با قرآن و عزیزان اهل سنت؛ خدمت‌رسانی است و عزم و اراده راسخی برای انجام این وظیفه در این سازمان وجود دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.