۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 742353

همانگونه که می‌دانید در جزیره مرجانی ایران به این دلیل که یک منطقه آزاد شناخته می‌شود انواع و اقسام ماشین‌های آمریکایی، آلمانی، کره‌ای، ژاپنی، ایتالیایی و ... وجود دارد که تمامی این ماشین ها توسط شرکت‌های رنت کار به مسافران و گردشگران کیش اجاره داده می‌شوند.

شرکت‌های اجاره خودرو در کیش چه قوانینی دارند؟

یکی از لذت بخش ترین کارها در جزیره کیش، رنت خودرو است که باعث می‌شود سفر به کیش، بی نهایت جذاب تر از سفرهای دیگر احساس شود. فکرش را بکنید؛ با اجاره ماشین در کیش می توانید در هر زمان که اراده کردید به گشت زنی در جزیره مشغول شوید و بدون نگرانی بابت گرفتن تاکسی، از وجب به وجب زیبایی‌های کیش بازدید کنید.

شما با رنت خودرو می‌توانید هم از سفر به کیش خود لذت ببرید هم از جاهای دیدنی و جاذبه‌های تفریحی جزیره بازدید داشته باشید. رنت خودرو سفر به کیش را منحصر به فرد می‌سازد و خاطرات سفر را تا مدتها در ذهنتان نگه می‌دارد.
همانگونه که می‌دانید در جزیره مرجانی ایران به این دلیل که یک منطقه آزاد شناخته می‌شود انواع و اقسام ماشین‌های آمریکایی، آلمانی، کره‌ای، ژاپنی، ایتالیایی و ... وجود دارد که تمامی این ماشین ها توسط شرکت‌های رنت کار به مسافران و گردشگران کیش اجاره داده می‌شوند.

به این صورت که شما حق انتخاب دارید و با توجه به بودجه‌ای که برای رنت خودرو در کیش در نظر گرفته‌اید، می‌توانید یک مورد ایده ال را اجاره کنید و به تفریح کردن بپردازید. یکی از هیجان انگیز ترین تجربه‌های رانندگی در کیش می‌تواند با اجاره مازراتی صورت بگیرد.

شرکت های اجاره ماشین در کیش

لذت ماشین سواری با مازراتی

حتی رویای دور دور کردن با ماشین مازراتی هم ما را خندان می‌کند وای به آن روزی که بتوانیم چند روزی با این خودروی لوکس ایتالیایی رانندگی کنیم و از دور دور کردن در جزیره زیبا و مدرن کیش لذت ببریم.

اجاره مازراتی در کیش از لاکچری ترین پیشنهادات ماشین سواری به حساب آمده و طرفداران زیادی هم دارد. مدل گیبلی مازراتی، یک مدل از خودروی مازراتی  موجود در کیش است و از محبوب ترین ماشین های اجاره ای شناخته می‌شود .

این خودرو ایتالیایی در رنگ های مختلف اجاره داده می‌شود که ممکن است قیمت رنت مازراتی با توجه به رنگ های آن بالا و پایین شود.

از دیگر مدل های این خودرو گران قیمت می توان به مدل گرن توریسمو  Maserati GranTurismo به همراه بدنه ای جدید و کاملاً دست ساز که به ایتالیایی به معنای شاه ایران نامیده شده است، اشاره کرد.

لذت سواری با مازراتی در کیش

گران قیمت ترین مدل مازراتی هم مدل شاسی بلند لوانته Maserati Levante است که اولین مدل شاسی بلند این کمپانی به حساب می آید.  با تمام این توصیفات رنت مازراتی در کیش آسان است و با قیمت مناسب توسط برخی شرکت‌های رنت خودرو صورت می‌گیرد. شما برای سواری گرفتن از این خودروی ایتالیایی نیاز به داشتن شرایط خاص و منحصر نخواهید داشت.

کافیست یک سری مدارک مورد نیاز همراه خود داشته باشید تا با آن مدارک بتوانید از یکی از شرکت‌های اجاره ماشین در کیش، این ماشین لوکس و گران را اجاره کنید.

تجربه رانندگی با لکسوس

سواری گرفتن از لکسوس هم از بهترین و خاص ترین پیشنهادات ممکن به حساب می‌آید و به طرفداران قدرت پیشنهاد می‌شود. اجاره لکسوس در کیش  لذت بخش ترین رانندگی را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد و می تواند برای مدت های مدید در ذهن بماند. لکسوس یک خودرو لوکس تولید کشور ژاپن است و طرفداران این ماشین می‌توانند از مدل ۲۰۰۸ به بالای آن را به راحتی اجاره کنند و از گردش در جزیره مرجانی ایران لذت ببرند.

این خودرو بین المللی در رده بزرگترین تولید کننده خودروهای سفارشی و لاکچری شناخته شده و میان ایرانیان هم طرفدار دارد؛ چرا که افرادی هستند که شرایط خرید این خودرو را ندارند، اما با سفر به کیش و اجاره لکسوس ، می توانند به این رویایشان رنگ واقعیت ببخشند و چند روزی از رانندگی با این ماشین شاسی بلند لذت ببرند.

از انواع لکسوس در کیش می توان به سری  RX، GS، ES و IS اشاره کرد که همگی برای رنت در جزیره موجود هستند. شما برای لذت بردن از رانندگی با این خودروهایی که نام برده شد تنها نیاز به یک سری مدارک و هزینه دارید تا بتوانید از ماشین سواری در کیش لذت ببرید.

لذت سواری با لکسوس

اطلاع از مدارک و اینکه شرایط رنت خودرو در جزیره چگونه است

همانطور که پیش تر عنوان کردیم برای رنت خودرو در کیش نیاز به ارائه یک سری مدارک دارید که در ادامه عنوان می‌کنیم:

  • گواهینامه معتبر رانندگی

  • کارت ملی

  • ضمانت نقدی بین ۲ تا ۱۰ میلیون تومان که این مبلغ با توجه به خودرو مورد نظر شما برای اجاره متغیر است. برای مثال اجاره ماشین ایرانی در کیش یک قیمت دارد و اجاره گرانترین ماشین در کیش قیمتی دیگر. به گونه‌ای که برای خودروهای بنز و یا مازراتی باید مبلغی حدود ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

  • پرداخت مبلغ بابت ضمانت خلافی. به این صورت که باید بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان به حساب شرکت اجاره خودرو واریز کنید. سپس بعد از تحویل خودرو و متخلف نبودن، این مبلغ در عرض کمتر از ۱ ماه به حساب شخص اجاره کننده باز گردانده می‌شود.

  • پس از ارائه تمامی این موارد، یک قرارداد بین شرکت کرایه خودرو بدون راننده و شخص اجاره کننده تنظیم خواهد شد که باید از این قرارداد تا زمان تحویل خودرو نگهداری کنید.

دقت داشته باشید که بعد از اجاره ماشین، موظف هستید با توجه به قوانین راهنمایی رانندگی در کیش، ماشین سواری کنید و باید به این قوانین هم احترام بگذارید. برای مثال چون یکی از خودروهای لوکس کیش را اجاره کرده‌اید نمی‌توانید با سرعت برانید. در غیر این صورت توسط پلیس راهنمایی رانندگی جریمه می‌شوید و باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

پس هنگام ماشین سواری در کیش، با توجه به مقررات ،رانندگی کنید و از سفرتان خاطرات خوش و لحظات زیبایی به ثبت برسانید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.