طرح زمستانه کتاب هم‌زمان با سراسر کشور در فروشگاه‌های انتشارات آستان قدس رضوی تا ۱۶ اسفند اجرا می شود.

تخفیف ۲۵ درصدی آثار «به نشر» در طرح زمستانه کتاب

به گزارش قدس آنلاین، مدیر عامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از اجرای چهارمین طرح فصلی حمایت از کتابفروشان در سال جاری، با عنوان طرح «زمستانه کتاب» خبر داد و گفت: به‌نشر با توجه به دارا بودن فروشگاه‌های برتر در راستای خدمات‌رسانی اجتماعی خود به آحاد جامعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در طرح «زمستانه کتاب» شرکت کرده است.

حسین سعیدی افزود: این طرح در تمامی ‌فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به نشر در مشهد و سراسر کشور از ۹ اسفند اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این‌طرح، سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۲ میلیون ریال است و خریداران می‌توانند تا ۱۶ اسفند با مراجعه به کتابفروشی‌های به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب دانشگاهی را با یارانه ۲۵درصدی دریافت کنند.

سعیدی با اشاره به اینکه ارائه تخفیف شامل کتاب های چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی شود، ادامه داد: در طرح زمستانه کتاب، تمام آثار به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) و آثار منتشر شده سایر ناشران نیز در فروشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی به نشر به علاقه مندان عرضه می شود.

وی یادآور شد: باتوجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا خرید غیرحضوری با ثبت اطلاعات مربوطه امکان پذیر است که در این خصوص علاقه مندان می توانند با فروشگاه های کتاب به نشر تماس بگیرند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.