رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی از ارائه ۶۷۰ هزار خدمت به جامعه هدف توسط بسیج جامعه پزشکی خبر داد.

بسیج پزشکی خراسان رضوی ۶۷۰ هزار خدمت به جامعه محروم ارائه کرد

به گزارش قدس آنلاین، محسن ذاکریان اظهار داشت: بسیجیان جامعه پزشکی همگام با دیگر بسیجیان در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر بودند و از جمله حضورهای موثر پزشکان بسیجی می‌توان به بمباران شیمیایی ۸ اسفند ماه سال ۶۳ بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه‌الزهرا(س) اشاره کرد.

وی افزود: در دو سال اخیر ۶۷۰ هزار خدمت با اعتبار ۹ میلیارد تومان توسط بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی صورت پذیرفت که از جمله آن می‌توان خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان، زلزله‌زدگان، زائران پیاده حسینی و رضوی و مبتلایان به کووید- ۱۹ اشاره کرد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان‌رضوی با بیان اینکه در یک سال اخیر فعالیت شاخص پزشکان بسیجی در بحث مبارزه با کرونا بوده است، خاطرنشان کرد: در ایام بحران کرونا پژوهشگران و متخصصان با وجود شرایط سخت تحریمی واکسن ضدکرونا را در کشور تولید نمودند و مردم هم در کنار آسیب‌دیدگان از کرونا حضوری قهرمانانه در قالب رزمایش مواسات و طرح شهید سلیمانی داشتند و در یک سال اخیر جلوه‌ای ناب و خاص از برکات انقلاب اسلامی به تصویر کشیده است.

ذاکریان با اشاره به اینکه در یک ساله اخیر تجلیل‌هایی از مدافعان سلامت داشتیم و نمونه‌های آن در روزهای پزشک و پرستار بود، تصریح کرد: در این یک ساله کرونایی از ۲۰۰ نفر از مدافعان سلامت مبتلا به کووید ۱۹ عیادت کردیم و در کنار آن به دیدار خانواده معزز شهدای مدافع سلامت نیز رفتیم و در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس بسیج جامعه پزشکی هم نام و یاد این عزیزان را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید بر محرومیت‌زدایی دارند و بی‌شک همگان در مسیر تحقق این مهم نقش‌آفرینند که یکی از گروه‌ها پزشکان بسیجی هستند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با ذکر این نکته که باید در مسیر توسعه و تعالی کشور در تمامی عرصه‌ها از جمله حوزه سلامت جهادگونه در میدان حاضر شویم، تاکید کرد: در حوزه تولید علم و بسیاری از حوزه‌های دیگر کارهای نکرده بسیاری داریم و نباید نسبت به کارهای کرده احساس غرور کنیم و بگوییم دینمان را به انقلاب اسلامی و شهدای والامقام ادا کرده‌ایم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.