فرماندار خوشاب در استان خراسان رضوی گفت: معین‌های اقتصادی این شهرستان ۹۴ میلیارد ریال در بخشهای کشاورزی و دامپروری از ابتدای امسال سرمایه گذاری کردند.

معین‌های اقتصادی خوشاب خراسان رضوی ۹۴ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کردند

به گزارش قدس آنلاین، امان‌الله خدمتگزار افزود: معین‌های اقتصادی خوشاب با تشکیل صندوق‌های خُرد و حمایت از سرمایه جوامع محلی، گام‌های موثری در رونق و جهش تولید برداشته‌اند.

وی اضافه کرد: هم اینک چهار معین اقتصادی و فرهنگی در شهرستان خوشاب فعالیت دارند که کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یکی از معین‌های اصلی بیشترین کمک اقتصادی را در این شهرستان داشته است.

فرماندار خوشاب گفت: نام‌گذاری امسال به نام سال "جهش تولید" توسط رهبر معظم انقلاب، شرایط مناسب تری را در حوزه کسب و کار و حمایت از سرمایه گذاران فراهم کرده است.

خدمتگزار افزود: تمامی امکانات زیرساختی آب، برق و گاز در ناحیه صنعتی خوشاب فراهم شده است لذا انتظار می‌رود دستگاه‌های مختلف همچون جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت زمینه جذب سرمایه‌گذاران را بر اساس توانمندی منطقه ایجاد کنند.

در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی شهرستان خوشاب و در کنار کمیته امداد امام خمینی هُلدینگ اقتصادی پارسیان نیز به عنوان معین اقتصادی این شهرستان مشخص شده است که اجرای ۱۹ سند همکاری با سرمایه گذاری ۲۷۰ میلیارد ریال را در حوزه های صنعت، کشاورزی و توسعه روستایی شهرستان خوشاب با اشتغال‌زایی برای ۲۴۵ نفر تعهد کرده است.

سلطان آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در فاصله ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.