معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و اسلامی خراسان رضوی از راه‌یابی چهار روستای استان خراسان رضوی به مرحله نهایی هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران خبر داد.

درخشش خراسان رضوی در هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب

به گزارش قدس آنلاین، افشین تحفه‌گر با اعلام این خبر،  اظهار کرد: هیئت‌داوران این جشنواره در مرحله اول ۱۱۳ روستا و منطقه عشایری را برای داوری در مرحله دوم انتخاب کردند. داوران مرحله دوم این جشنواره از میان ۱۱۳ اثر راه‌یافته به این مرحله ۵۵ روستا و منطقه عشایری از ۲۰ استان را بر اساس شاخصه‌ها، به‌ عنوان برگزیدگان مرحله دوم این جشنواره انتخاب و به دبیرخانه جشنواره برای داوری نهایی معرفی کردند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: سه روستای برزنون، بشرآباد و احمدآباد شهرستان نیشابور و همچنین روستای عارف‌آباد از کاشمر توانستند جواز ورود به مرحله نهایی را از آن خود کنند.

بر اساس اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، وی تصریح کرد: در مرحله نهایی جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، ۱۰ روستا به عنوان روستاهای برگزیده دوستدار کتاب و ۱۵ روستا نیز به عنوان روستاهای شایسته تقدیر و یک روستا به عنوان برگزیده استمرار انتخاب خواهند شد و به هر یک از روستاها و آبادی‌های عشایری دوستدار کتاب جوایزی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال اهداء می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.