۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
کد خبر: 742543

وزیر آموزش و پرورش: سه هزار میلیارد تومان از معوقات فرهنگیان تا پایان اسفندماه پرداخت می‌شود.

پرداخت مطالبات فرهنگیان تا پایان اسفند

به گزارش قدس آنلاین؛ مرکز گیلان، وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه‌ی دیدار مجازی با مدیران مدارس گیلان در رشت گفت: مجموع مطالبات فرهنگیان در حال حاضر حدود سه هزار میلیارد تومان است که در پی هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار است تا پایان اسفند ماه امسال و پس از حقوق ماهیانه‌ی فرهنگیان، پرداخت شود.

محسن حاجی میرزایی همچنین از ساماندهی و جذب بیش از ۵۵ هزار معلم حق التدریس در سال ۹۹ خبر داد و افزود: این رقم ورودی‌های سال‌های ۹۱، ۹۲ و قبل‌تر از آن را شامل می‌شود و قرار است تا پایان سال آینده، ۳۰ هزار نفر دیگر نیز جذب شوند.

وزیر اموزش و پرورش همچنین با تشریح نحوه‌ی جذب آن دسته از معلمان حق التدریسی که از طریق شرکت‌ها و پس از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز نموده اند گفت: این افراد می‌توانند در آزمون‌های دانشگاه فرهنگیان شرکت نمایند و مدت خدمت انان در مدارس به عنوان یک امتیاز به حداکثر سن شرکت در آزمون افزوده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به اهمیت ارتقاء روزافزون شبکه‌ی ملی شاد برای توسعه‌ی آموزش‌های مجازی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: به رغم اینکه قبل از شیوع کرونا، تجربه‌ی موفقی در دنیا برای آموزش‌های مجازی برای دانش اموزان وجود نداشت، اما روند توسعه‌ی شبکه‌ی ملی شاد در یکسال گذشته چشمگیر بوده و در آینده نیز قابلیت‌های آن روزبه روز گسترده‌تر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.